برگزاری جلسه مدیران اماکن آبی استان آذربایجان شرقی با حضور نایب رئیس فدراسیون

برگزاری جلسه مدیران اماکن آبی استان آذربایجان شرقی با حضور نایب رئیس فدراسیون
جلسه سالانه مدیران اماکن آبی استان آذربایجان شرقی صبح امروز در سالن اجتماعات هتل پارس تبریز با حضور مهدی حیدری نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی، ستوده‌نژاد معاون ورزشی استان و روسای هیات‌های شمال‌غرب کشور برگزار شد.
در ابتدای این جلسه رحیم عادل مقام رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم به تمامی مدیران و زحمت‌کشان اماکن آبی توجه به شأن و منزلت ناجیان غریق را پر اهمیت دانست و خاطرنشان کرد که مسئولیت ایمن‌سازی محوطه استخر بر عهده منجیان و سرمنجیان است و باید از لحاظ کاری بهای بیشتری به این عزیزان داده شود. 
در ادامه مهدی حیدری نایب رئیس فدراسیون، هیات استان آذربایجان شرقی را یکی از هیات‌های فعال نجات غریق و غواصی در کشور عنوان کرد و افزود: رویکرد فدراسیون و هیات‌های استانی التزام کامل به رعایت قانون و استفاده از ناجیان دارای برگه آمادگی سالانه است تا ناجیانی که در اماکن آبی به انجام وظیفه و ایمن‌سازی فضای تفریحی می‌پردازند از بالاترین سطح آمادگی جسمانی و فنی برخوردار باشند.
در این دوره همچنین علیلو معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی به تشریح مسائل قضایی و کیفری پرداخت.
ستوده نژاد معاون ورزشی استان نیز به اهمیت دارا بودن پروانه فعالیت استخرها اشاره و بیان کرد: دریافت پروانه فعالیت ورزشی برای تمامی اماکن ورزشی الخصوص اماکن آبی بسیار پر‌اهمیت است و مدیران استخرها باید ۳ ماه پیش از اتمام زمان فعالیت نسبت به تمدید پروانه فعالیت اقدام نمایند.
در پایان مراسم مدیران نمونه استخرهای استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۷ مورد تقدیر قرار گرفتند.
 دوره آموزشی مدیران اماکن آبی استان آذربایجان شرقی با استناد به ماده ۴۷ آئین‌نامه اجرایی فدراسیون نجات ‌غریق و غواصی، به منظور بالا بردن سطح دانش مدیران اماکن آبی و با تعامل و همکاری هیات شنا تشکیل شد و کلیه مدیران استخرها و اماکن آبی استان جهت آشنایی با قوانین و مقررات جدید ملزم به حضور در این دوره بودند.
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
تعداد بازدید : ۲۸,۸۴۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.