تقدیر رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از خدمات مسئولان و داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور

تقدیر رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از خدمات مسئولان و داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور
ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در پیامی از حضور آگاهانه و انسان دوستانه مسئولان جمعیت هلال احمر کشور در کمک رسانی و امداد به استان های سیل زده کشور تقدیر و تشکر کرد.
 
متن پیام به شرح زیر است:
 
ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به خدمتگزاران ملت شریف ایران در جمعیت هلال احمر بر خود لازم می دانم از جناب آقای دکتر پیوندی رئیس و جناب آقای دکتر پیروی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور که از دقایق ابتدایی جاری شدن سیل در استان های کشور عزم خود را جزم نموده و به وظیفه حیاتی و مقدس خود در قبال مردم عمل می کنند، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.
همچنین از جناب آقای دکتر کبادی رئیس پایگاه‌های امداد و نجات کوهستان، دریا و ساحل سازمان امداد در جمعیت هلال احمر به پاس هماهنگی های مکرر و تعامل بسیار نزدیک با فدراسیون نجات غریق و غواصی قدردانی ویژه به عمل می آورم.
در همین راستا نیز فدراسیون نجات غریق و غواصی اقدام به جذب نیروهای متخصص داوطلب خود نمود و در روز نخست و در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۲۰۰۰ نفر از اعضای خانواده نجات غریق و غواصی که با امور امداد و نجات آشنا هستند برای کمک به همنوعان خود اعلام آمادگی کردند و اکنون به صورت سازمان یافته برای امدادرسانی حاضر هستند.
از خداوند متعال توفیق خدمت رسانی به هموطنان عزیز را خواستارم.
 
به امید توفیق الهی 
ایلخان نوری
۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۹:۳۶
تعداد بازدید : ۱۴,۱۴۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.