مجمع عمومی فدراسیون جهانی غواصی- موناکو/ تقدیر فدراسیون جهانی از ایران

مجمع عمومی فدراسیون جهانی غواصی- موناکو/ تقدیر فدراسیون جهانی از ایران
آنا آرژانوا: غواصی ایران در سال 2018 درخشان و تحسین برانگیز بود.
 
 
نشست سالانه و مجمع عمومی فدراسیون جهانی غواصی (CMAS) با حضور ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران و کلیه اعضا فدراسیون جهانی به ریاست آنا آرژانوا در موناکو فرانسه برگزار شد.
 
 
 
در جریان برگزاری این مجمع آنا آرژانوا رئیس فدراسیون جهانی غواصی در ارائه گزارش فعالیت های این فدراسیون ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از فدراسیون ایران برای برگزاری اولین سمینار دانش افزایی غواصان و مدرسان با حضور اعضا فدراسیون جهانی و 400 شرکت کننده، این سمینار را یکی از فعالیت های بزرگ فدراسیون جهانی در یک سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت برگزاری دوره های مدرسی مطابق با استانداردهای CMAS نقطه عطفی در غواصی ایران ایجاد نموده است.
 
در این رویداد سایر موضوعات از قبیل گزارش حسابرسان، مجمع عمومی ۲۰۲۰ و اصلی ترین تصمیمات فدراسیون جهان غواصی مورد بحث و تایید قرار گرفت.
 
 
 
رئیس فدراسیون جهانی غواصی همچنین در دیدار با ایلخان نوری در حاشیه مجمع با یادآوری اولین حضور ایران در مسابقات جهانی فین سوئیمینگ ۲۰۱۸ و عضویت کشورمان در کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی، ایران را فدراسیونی درخشان در سال گذشته نام برد و گفت: ایران قابلیت فعالیت های گسترده در سطوح بالا را دارا است و امیدواریم با این روند چشمگیر رو به رشد شاهد حضور غواصی ایران در بالاترین سطح جهان باشیم.
 
ملاقات و گفت و گو با دبیرکل فدراسیون جهانی و روسای کمیسیون های علمی، ورزش و فنی از دیگر برنامه های ایلخان نوری در حاشیه این مراسم بود.
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۰۹:۰۵
تعداد بازدید : ۲۷,۳۸۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.