برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت استان هرمزگان

برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت استان هرمزگان
روز چهارشنبه اول تیرماه 1390 جلسة انتخاب رئیس هیأت استان هرمزگان در شهر بندر عباس در محل سالن اجتماعات اداره کل تربیت بدنی در ساعت 11:30 صبح برگزار شد. در این انتخابات آقایان رضائیان و هوشنگ دبیده به عنوان نامزد شرکت کرده بودند، آقای رضائیان به نفع آقای هوشنگ دبیده انصراف خود را اعلام کردند.
 آقای دبیده طرح و برنامة 4 سال آینده خود را اعلام نمودند سپس رأی گیری با حضور 19 نفر از رأی دهندگان صورت گرفت که ایشان با صد در صد آراء یعنی 19 رأی مثبت مجدداً برای 4 سال آینده به عنوان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان هرمزگان انتخاب شدند.
در این جلسه آقای جهانبخش معاون ورزش تربیت بدنی استان هرمزگان، آقای بهروز اسفندیاری نایب رئیس فدراسیون، آقای حبیب خمجانی دبیر فدراسیون و خانم مریم صاحب الزمانی نایب رئیس امور بانوان حضور داشتند.
پس از پایان رأی گیری آقای اسفندیاری ضمن اظهار تشکر از حضور همکاران عزیز در مجمع و رساندن پیام و سلام مخصوص خداقوت جناب آقای مهندس میرسلیم برای حاضران در جلسه افزودند ما در استانی قرار داریم که خداوند تبارک و تعالی نعمتی به عنوان دریا را در اختیار ما گذاشته است و ما باید لیاقت داشته باشیم که دور از تبلیغ در ساماندهی و استفاده بهینه از آن همت کنیم. پیام بنده را خدمت استاندار محترم و مدیر کل عزیز بفرمائید برای زنده نگهداشتن خلیج همیشه فارس یکی از راهکارهای مهم برگزاری مسابقات ورزشهای آبی در جزایر و استان هرمزگان میباشد. این فدراسیون بنا به تأکید رئیس محترم فدراسیون جناب آقای مهندس میرسلیم سالهاست مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور و خاورمیانه را با حضور کشورهای عربی و سیصد نفر از بانوان و سیصد نفر از آقایان در قشم برگزار و حداکثر بودجة خود را برای این امور فرهنگی و ورزشی مخارج مینماید و تا کنون کمک مناسبی به فدراسیون برای این رویداد با ارزش که جوابگو باشد نشده است. اینجانب با برگزاری کلاسهای مختلف ورزشهای دیگر مخالفت ندارم و صراحتاً اعلام می دارم اگر مخصوصاً جزایر دیگر دنبال تبلیغ باشند و ورزشهای آبی را ندیده بگیرند به هدف مقدم در جزایر هرمزگان جفا کرده اند ما در کنار دریای خلیج فارس هستیم ورزشهای آبی مخصوصاً نجات غریق و غواصی و قایقرانی آرمان ما را هدفدار خواهند کرد و اگر غیر از این باشد در برنامة چشم انداز آینده بی راه رفته اید. ما تمام نیروی خود را برای ساماندهی غواصی و مسابقات داخلی و خارجی بکار بردیم و از سوی استان کمکی به فدراسیون نشد این عادلانه نیست که به رشته های دیگر اهمیت فراوان بدهیم و در کنار نعمت خداوند سبحان باشیم و آب را فراموش کنیم به همین مناسبت بود که دو سال است از آقای دبیده خواسته شده تا در تشکیلات خود تجدید نظر کند و آقای دانش را به عنوان دبیر امور غواصی انتخاب نمایند و تغییرات آن را دیدید دریغم آمد تا این مسائل را مطرح نسازم و از خدمت جناب آقای استاندار و جناب آقای مدیر کل که حضور ایشان در این جلسه قطعاً مفید بود محروم شدیم. از جناب آقای جهانبخش معاون محترم ورزش و دیگر دوستان و جناب آقای رضائیان پیشکسوت نجات غریق تشکر و قدردانی میکنم و همة شما را به خداوند تبارک و تعالی می سپارم.
۵ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۴۶
تعداد بازدید : ۴,۵۱۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.