حضور جناب آقای پاشنا معاون ورزش اداره کل تربیت بدنی استان تهران در مجمع عادی هیأت تهران

حضور جناب آقای پاشنا معاون ورزش اداره کل تربیت بدنی استان تهران  در مجمع عادی هیأت تهران
سه شنبه 24/3/90
در دنبالۀ جلسه مجمع عمومی هیأت نجات غریق استان تهران جناب آقای پاشنا معاون محترم ورزش اداره کل تربیت بدنی استان تهران شروع به صحبت کرد :
با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای میر سلیم ، جناب آقای اسفندیاری و همکاران ارجمند و تلاش گران در هیأت نجات غریق
جناب آقای میر سلیم با بیانات خود مارا به فیض رساندند اما برای بنده صحبت کردن مشکل است . در سال 64 رئیس تربیت بدنی شهرستان بابلسر بودم در آنجا خدمت آقای میر سلیم و آقای اسفندیاری رسیدیم . حضور این عزیزان در بابلسر در همۀ نقاط مؤثر و مهم بود و از همان سال تا به حال پر تلاش و فعال و گرم خدمت می کنند .
همانطر که می دانید هیأت نجات غریق استان تهران به عنوان هیأت نمونه شناخته شده و تعیین گردیده بین 49 هیأت مقام دوم استان را کسب کردند و آن هم در اثر درایت و مدیریت مسئولان می باشد و بنده تبریک و تشکر می کنم از این همه تلاش .
بنده حیف دانستم که با این همه فعالیت و تلاش و سرود زیبا هدف نجات غریق را معلوم و بیان نکنم اما یک چیز در این میان کم رنگ شده و آن هدف نجات غریق ، نجات جان انسانهاست و نباید از بعد ورزشی نگاه کنیم . مسابقات یک وسیله هست ما باید کاری کنیم که به امر نجات غریق آشنا شوند . کسب مدال آسیایی و جهانی ، ایجاد انگیزه می کند و باعث علاقه می شود .
هدف اصلی نجات جان انسانهاست .
اعتقاد ما به نجات غریق و نگاه فرهنگی می باشد .
در بابلسر در بدترین زمان بود که غریق زیاد بود آنهم د رتعطیلات بیشتر این امر به وقوع می پیوست .
می دانم کار بسیار سخت است ولی در این زمینه باید تلاش کنیم و توان را چند برابر این و هدف را مشخص کنیم تا به صورت یک انگیزه مطرح گردد. نجات غریق ، کمک ها و بزرگ کردن فعالیت را باید مورد توجه قرار دهم .
هدف بیاد کلان شمرده شود و هدف اصلی نجات جان انسانها در کلیۀ اماکن ورزشی نصب گردد تا امنیت به حداکثر برسد . بضاعت محدود است و با این همه تلاش و فعالیت و این بضاعت قابل تقدیر و ستودنی است و اگر در این بخش کار شود اثر خوبی خواهد گذاشت .
بنده معتقد هستم که فعالیت ها و تلاشهای خود را به رخ بکشانید ، بنده آشنا هستم که با چه توانی تلاش می کنید و بنده از این همه فعالیت تشکر می کنم و نیاز هست که آمار بدهید که به چه منوال می باشد .
من فکر می کنم یکی از ابزارهای تبلیغات ترس هست و شما می توانید در این رابطه مردم را بترسانید و از این فرصت استفاده کنید .
در بازدیدهایی که بنده داشتم واقعاً در بعضی از مواقع دریا خیلی شلوغ بود که برای ناجیان مشکل هست که کنترل کنند مشکلی بوجود نیاید . اما باید این فعالیت و این تلاشها را بزرگ نمایی کنید که همه به آن ارزش قائل شوند تا این آمار به صفر برسد . منظورم هدف صفر است کاهش آن قابل ملاحظه است .

۵ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۰۵
تعداد بازدید : ۴,۰۵۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.