سخنرانی آقای مهندس سید مصطفی میر سلیم رئیس فدراسیون در مجمع عادی هیأت استان تهران

سخنرانی آقای مهندس سید مصطفی میر سلیم رئیس فدراسیون در مجمع عادی هیأت استان تهران
سه شنبه 24/3/90
از گزارش اقدامات امدادی و نتائج مسابقات قهرمانی استان تهران در برنامۀ پنج ساله قبلی شان متشکرم : هیأت استان تهران رتبۀ خوبی داشته است و نمونه شدن یعنی قبول کردن زحمت زیاد و به این سادگی انجام نمی شود : چقدر تدبیر کردن ، چقدر تمرین ، چقدر هوشیاری ، چقدر تلاش ، چقدر درایت بخرج دادن... لازم است ! اینها در مدت یک یا دو روز بدست نیامده است . تبریک می گویم که استان تهران هیأت خود را به عنوان هیئت نمونۀ نجات غریق توانست معرفی کند .
امروز سؤال این است که برای باقی ماندن به عنوان نمونه در این سالها چقدر تلاش شده است؟ چون باقی ماندن در موضع نمونه تلاش مضاعف می خواهد واین کار سخت را هیئت نجات غریق استان تهران به جان خرید . این چنین است که می توانیم بگوییم این یک کار برنامه دار بوده و آنچه انجام شده ریشه دار است و تصادفی نبوده که این رتبه بدست آمده . این تداوم نشان می دهد که کاری با حساب بوده است و با آینده نگری انجام گرفته : برای این جایگاه طراحی کرده اند و فکر نموده اند که چیزی را اشاعه دهند که ارزش موفقیت را داشته و باعث رقابت بین دیگران باشد . کسی حسد نورزد که چرا دیگری ارتقا پیدا کرده ولی ما همه باید غبطه بخوریم نسبت به کسانی که همیشه به کار خوب دسترسی پیدا می کنند و کارهای مثبت انجام می دهند : ماهم سعی نماییم مانند آنها بشویم .
ما انسانهای عادی هستیم و معصوم نیستیم پس اگر کسی به ما نصیحت کرد نباید ناراحت شویم . باید مشکلات را برطرف نماییم و اصل بر برطرف کردن مشکلات باشد تا بتوانیم به صفت کمال دست یابیم .
۵ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۰۳
تعداد بازدید : ۴,۴۳۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.