دیداررئیس فدراسیون نجات غریق و معاونت تربیت بدنی دانشگاه امام حسین (ع)

دیداررئیس فدراسیون نجات غریق و معاونت تربیت بدنی دانشگاه امام حسین (ع)
رییس فدراسیون نجات غریق و معاونت تربیت بدنی دانشگاه امام حسین، صبح امروز (سه شنبه)، در محل دانشگاه امام حسین (ع) دیدار داشتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق، در جلسه ای امروز میان ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات غریق، سرهنگ سیروس رضایی معاونت تربیت بدنی دانشگاه امام حسین (ع) و علی اکبر حسن پور رییس هیات شنا و نجات غریق سپاه پاسداران،برگزار شد، طرفین در خصوص عقد تفاهم نامه ای میان فدراسیون نجات غریق و تربیت بدنی دانشگاه امام حسین در آینده ای نزدیک، بحث و تبادل نظر داشتند. 
رییس فدراسیون نجات غریق در این دیدار با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص همگانی نمودن ورزش، گفت: سخن رهبر معظم انقلاب در اولیت دستور کار فدراسیون قرار دارد و در همین راستا، سعی داریم تا نجات غریق را بیش از پیش به جامعه و عموم مردم معرفی کنیم. 
نوری ادامه داد: با توجه به اینکه محافظت از جان انسان نخستین نکته ای است ک باید مورد توجه قرار گیرد، بحث آموزش در این فدراسیون بسیار حساس خواهد بود و ما برای دست یابی به این هدف کار خود را با ساماندهی مدرسان آغاز کرده ایم و آموزش را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد. 
وی افزود: با هدف بسط و گسترش این رشته  نهایت همکاری را با تربیت بدنی دانشگاه امام حسین خواهیم داشت تا کار برگزاری کلاس ها و صدور مجوز به خوبی صورت پذیرد.
ایلخان نوری همچنین اذعان داشت: هر چه جامعه نجات غریق گسترده تر باشد، به نفع کشور خواهد بود و چه بهتر که این رشته در میان نیروهای زحمت کش سپاه گسترش یابد، چرا که به اعتقاد من نجات غریق فراتر از ورزش است و میتواند نقش پررنگی در خدمت به مردم داشته باشد. 
در جریان این جلسه سرهنگ پاسدار سیروس رضایی نیز ضمن ابراز علاقه به پیگیری امر آموزش نجات غریق در دانشگاه امام حسین گفت: ما تعامل خوبی با تمامی فدراسیون های ورزشی داریم و اکثر دانشجویان دانشگاه امام حسین با آموزش شنا فارغ التحصیل می شوند. 
وی ادامه داد: تربیت ناجی و غواص بین دانشجویانی که شنا را آموخته اند، در دستور کار ما قرار خواهد گرفت، چرا که وجود هر چه بیشتر ناجی و غواص به نفع سپاه پاسداران و کشور خواهد بود. 
سرهنگ رضایی اذعان داشت: از فدراسیون نجات غریق تقضی داریم تا با اعزام مدرس به این دانشگاه ما را در پرورش حداقل ١٠٠ ناجی و غواص در سال، یاری کنند. 
وی در پایان توضیح داد: دانشگاه میتواند با همکاری با فدراسیون و تکمیل کادر داوری در مسابقات بخشی از هزینه های فدراسیون را نیزکاهش دهد.
۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۲۰:۲۶
تعداد بازدید : ۱۳,۰۴۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.