بازدید رئیس فدراسیون از هیات و سواحل مازندران

بازدید رئیس فدراسیون از هیات و سواحل مازندران
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در سفر به مازندران ضمن دیدار و گفت و گو با مسئولان هیات استان از سواحل بازدید کرد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، روز گذشته ایلخان نوری رئیس این فدراسیون در سفر به مازندران از دفتر هیات نجات غریق و غواصی استان بازدید به عمل آورد و با رئیس و سایر اعضا هیات به گفت و گو پرداخت.

نوری در این جلسه اظهار کرد دغدغه فدراسیون برای تجهیزات نجات غریق در سواحل کشور است و در صدد آن است که لباس منجیان غریق کشور با آرم خاص از طریق اسپانسرها تامین شود و لباس های متحد شکلی داشته باشند که در حال پیگیری این امر هستیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: کار نجات غریق، نجات جان انسان ها است و کار بسیار بزرگی است. هدف اصلی ما مشخص و آن امداد و نجات است و پرورش منجیان باید در سرلوحه کار قرار گیرد.  رویکرد بعدی ما قهرمانی است و نباید بُعد قهرمانی فراموش شود؛ قهرمانی در کنار امداد و نجات و پرورش منجیان قرار دارد. حق مازندران این است که بر سکوهای اول، دوم و سوم قرار گیرد. قهرمانان جایگاهی ویژه نزد فدراسیون و هیات ها دارند و رویکرد فدراسیون حمایت همه جانبه از قهرمانان است.

 وی در ادامه افزود: انتظار این است مازندران در بعد قهرمانی وارد میدان شود و حیف است این استان بر سکوی قهرمانی قرار نگیرد. ورزشکاران خوب و با استعدادی در مازندران است اما حقیقت امر مهیا نشده است.

ایلخان نوری اظهار داشت: مازندران در تیم ملی نجات غریق آقایان دو نماینده دارد و امید است ورزشکاران مازندرانی در مسابقات جهانی استرالیا مدال آور باشند.

وی همچنین خبر برگزاری اولین دوره لیگ نجات غریق بانوان کشور در سال جاری و طرح بیمه منجیان غریق را عنوان کرد.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در ادامه بیان داشت کریمیان رئیس هیئت نجات غریق استان مازندران مدیر میدانی است که آمار و ارقام بیانگر این موضوع است.

نوری با اعلام رضایت از عملکرد خوب هیات نجات غریق در سواحل مازندران گفت: نجات غریق مازندران در سواحل خوب درخشید و آمار کاهش غریق و آمار بالای نجات یافتگان نشان‌دهنده آن است. نجات غریق، تمام توان خویش را برای نجات مسافران و گردشگران گذاشته است.

کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران نیز در این جلسه ثبت موسسه فرهنگی ورزشی هیات نجات غریق و غواصی مازندران به عنوان اولین هیات شناسنامه دار استان، انجام کلیه امور اداری از طریق اتوماسیون، راه اندازی سامانه مبین و شناسنامه دار کردن تمامی منجیان، مدرسان، داوران و اماکن آبی و تجهیز ساختمان اداری هیات استان  را از عملکرد هیات این استان برشمرد.

خاطر نشان می شود رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در سفر به مازندران از سواحل بهنمیر، بابلسر، فریدونکنار، سرخ رود و محمود آباد بازدید میدانی به عمل آورد.

 


۸ شهریور ۱۳۹۷ ۲۳:۵۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷,۸۲۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.