برگزاری کلاس داوری نجات غریق در قزوین

برگزاری کلاس داوری نجات غریق در قزوین
دوره داوری نجات غریق در دو روز متوالی به میزبانی هیات نجات غریق و غواصی استان قزوین برگزار شد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، یک دوره کلاس داوری نجات غریق ویژه بانوان و آقایان منطقه مرکز کشور روزهای سی ام و سی و یکم مرداد در قزوین به مدرسی حبیب خمجانی و سهیل آشتیانی مدرسان برجسته فدراسیون برگزار شد.

 دکتر ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و افسانه حسن نایبی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز از روند برگزاری این دوره بازدید به عمل آوردند.

 ایلخان نوری در جمع فراگیران داوری ضمن اعلام هیات نجات غریق و غواصی استان قزوین به عنوان یکی از هیات های برتر نجات غریق و غواصی کشور از میزبانی شایسته این هیات در امر برگزاری دوره داوری و همچنین همکاری هیات شنا این استان تشکر و قدردانی کرد.

 وی تصریح کرد با هدفمند نمودن برگزاری دوره های آموزشی و به جای برگزاری دوره متمرکز در کشور، کلاس های داوری را در مناطق شش گانه کشور برگزار می نماییم تا کلیه استان ها و شهرستان ها فرصت لازم برای بهبود کاستی ها و ارتقای دانش فنی ورزشکاران خود و برگزاری مسابقات را داشته باشند چرا که وظیفه اصلی و محوری ما توسعه و بهینه سازی نجات غریق و غواصی است.

نوری یادآور شد برخی شرکت کنندگان این دوره در مسابقات نجات غریق جوانان منطقه شش که فردا در کرج برگزار می شود ضمن کارورزی در امر داوری کمک خواهند کرد.

 

۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ۲۳:۴۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸,۰۷۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.