سوریان در سمت خود ابقا شد

سوریان در سمت خود ابقا شد
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان همدان با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مجمع انتخاباتی هیأت نجات غریق و غواصی استان همدان امروز (یکشنبه) به ریاست دکتر ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و با حضور مهدی حیدری نایب رئیس فدراسیون و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل این اداره برگزار شد.

سیروس سوریان در این مجمع با کسب هفده رای از 17 رای مأخوذه به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان همدان انتخاب شد. جلیلوند دیگر کاندیدای تصدی­گری ریاست هیات پیش از برگزاری مجمع انصراف داد.

گفتنی است، این پنجمین دوره متوالی است که سوریان به عنوان رئیس هیات نجات غریق و غواصی همدان انتخاب می شود.


 مدیرکل ورزش و جوانان همدان در مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان اظهار کرد: استان همدان در زمینه ورزش نجات غریق و غواصی، پتانسیل بالایی دارد.

وی، فعالیت هیات های شهرستان ها را خوب ارزیابی کرد و گفت: روسای هیات ها و  اعضا با کمترین اعتبارات، در شهرستان ها مشغول به فعالیت هستند.

رسول منعم تاکید کرد: آموزش های بسیار خوبی نیز در حوزه ورزش نجات غریق و غواصی صورت گرفته است و هیات ها هماهنگی های خوبی با اداره کل ورزش و جوانان دارند.

وی خواستار حمایت بخش خصوصی از ورزش های آبی شد و اظهار داشت: در استان همدان چه به لحاظ دولتی و چه از لحاظ بخش خصوصی زیر ساخت های مناسبی در بحث ورزش های آبی وجود دارد اما این تعداد کافی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در توسعه رشته های آبی اقدامات کمی و کیفی خوبی در استان صورت گرفته است و هدف ما سلامت مردم به خصوص جوانان است.

وی با بیان اینکه در سال 96 شاهد رشد 120 درصدی قهرمانان فراملی بوده ایم گفت: در این سال ورزشکاران همدان 85 عنوان فراملی اعم از مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی را در کارنامه خود ثبت کردند.

در پایان مجمع سیروس سوریان نیز توجه به هیات های شهرستانی، آموزش ناجیان و حضور قدرتمند در میادین ملی را برنامه های اصلی هیات در چهار سال آینده عنوان کرد و افزود: در چهار سال گذشته اعضای هیات و ورزشکاران در کسب موفقیت برای ورزش استان همدان تلاش فراوانی داشته اند و انتظار داریم در دوره جدید نیز با تعامل و یکدلی به افتخارات بیشتری دست یابیم.

وی اظهار داشت: در چهار سال گذشته دستگاه ورزش استان همدان حمایت های بسیار خوبی از هیات نجات غریق و غواصی داشت و امسال نیز با این حمایت ها برنامه های گسترده ای را در دستور کار داریم.

۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۵:۱۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵,۵۴۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.