برگزاری نخستین جلسه هیات رئیسه فدراسیون نجات غریق و غواصی

برگزاری نخستین جلسه هیات رئیسه فدراسیون نجات غریق و غواصی
با انتصاب اعضای هیات رئیسه فداسیون نجات غریق و غواصی از سوی وزیر ورزش و جوانان، اولین جلسه هیات رئیسه این فدراسیون تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، اولین جلسه هیات رئیسه این فدراسیون با هدف معارفه اعضا و تصویب هفت دستور در محل فدراسیون برگزار شد و در این جلسه ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به هماهنگی لازم میان فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان و همچنین جلسات متعدد برای معرفی اعضا گفت: انتخاب نفرات هیات رئیسه برای توسعه و تقویت این رشته ورزشی مستلزم زمان و مطالعات لازم بود که با حمایت وزارت ورزش و جوانان شاهد تشکیل هیات رئیسه توانمند برای پیشبرد سیاست­ های کلان وزارت و فدراسیون نجات غریق و غواصی خواهیم بود.

وی تشکیل این جلسه و حضور اعضا متنفذ و موثر را چشم اندازی روشن برای نجات غریق و غواصی ایران در ابعاد ملی و بین المللی دانست و افزود: امیدوارم با همراهی اعضا محترم هیات رئیسه بتوانیم اهداف فدراسیون و برنامه های جدیدی را برای توسعه این رشته ورزشی به خوبی اجرا کنیم.

در این نشست مهندس سید مصطفی میرسلیم ضمن ابراز خرسندی از تشکیل جلسه بر ساماندهی منجیان غریق در فصل شنا در سواحل کشور تاکید کرد و افزود: به کارگیری منجیان غریق داوطلب در امر ساماندهی سبب تربیت نیروهای متخصص خواهد شد. 

حجت الاسلام ذاکری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و عضو هیات رئیسه فدراسیون نیز تعامل و همکاری هرچه بیشتر هلال احمر و فدراسیون نجات غریق و غواصی را از اهداف مهم برشمرد.

در ادامه ایلخان نوری فعالیت­ های انجام شده شش ماه گذشته را برای اعضا شرح داد و هم‌چنین اعضا به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات لازم برای جلسات آینده و برنامه‌های فدراسیون پرداختند و در خصوص دستور جلسه بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه سید مصطفی میرسلیم، حجت الاسلام فضل اله ذاکری اشکذری، ایلخان نوری، مهدی حیدری، مرتضی کوهی، حسین قائمی، حامد آقازاده، فاطمه میرآخوری، حبیب خمجانی، بهروز اسفندیاری و حسین صمدی حضور داشتند.

 


 


۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۱۵۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.