ایلخان نوری با مدیرعامل هلال احمر گیلان دیدار کرد

ایلخان نوری با مدیرعامل هلال احمر گیلان دیدار کرد
نشست رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با مدیر عامل هلال احمر استان گیلان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، ایلخان نوری که به همراه مهدی حیدری به ‌منظور بررسی وضعیت نجات غریق گیلان به این استان سفر کرده است با مهدی ولی پور مدیرعامل هلال احمر استان دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با ارزشمند دانستن فعالیت های انسانی و اجتماعی، آموزش و پرورش منجیان غریق را در راستای خدمت رسانی به مسافران و ساکنان مهم دانست و بر آمادگی منجیان و شرکت آن ها در آزمون های سالیانه تاکید کرد.

نوری بر ضرورت توجه جدی به نقاط خطرآفرین سواحل اشاره کرد و افزود: با اراده جدی و افزایش نیروهای کارآمد می توانیم شاهد کاهش چشمگیر حوادث در این نقاط باشیم.

وی تجهیز شناگاها را یکی از ضروری ترین اقدامات در جهت کاهش تلفات بیان کرد و گفت: از تجهیزات موجود در سواحل باید با تدبیر و برنامه ریزی به ویژه در مقاطع بحرانی استفاده شود تا شاهد کاهش هرچه بیشتر تلفات باشیم.

ایلخان نوری همچنین هماهنگی کامل فدراسیون نجات غریق و غواصی و تعامل و همکاری قوی با دستگاه های اجرایی موثر در پیشبرد امور را بسیار مهم خواند و یاد آور شد: وحدت و یکپارچگی از نیازهای اصلی در مسیر توسعه است و باید تلاش شود هر اقدامی به صورت جمعی و با نظم کامل هدایت و نواقص کاهش یابد.

مدیر عامل هلال احمر گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه استان گیلان یکی از پنج استان حادثه خیز کشور است گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر با استقرار در پایگاه ها در تعطیلات تابستان با تمام توان و تجهیزات آماده ارائه خدمات به مردم و مسافرین می باشند .

مهدی ولی پور با اشاره به آغاز طرح امداد و نجات تابستانه دریا اظهار کرد: با توجه به حضور تعداد بسیار زیاد مسافران در ایام تعطیلات تابستان و استقبال عمده آن ها مبنی بر استفاده از سواحل و دریا، پیش‌بینی‌های لازم در مسیر افزایش خدمت رسانی نیروهای امداد و نجات هلال احمر صورت گرفته است.

 

۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۸:۰۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۲۰۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.