نشست رئیس و نایب رئیس فدراسیون با مسئولان ورزش گیلان و بازدید از اردوی تیم ملی در بندرانزلی

نشست رئیس و نایب رئیس فدراسیون با مسئولان ورزش گیلان و بازدید از اردوی تیم ملی در بندرانزلی
مسئولان فدراسیون نجات غریق و غواصی با سفر به گیلان در جریان وضعیت این رشته در استان و همچنین اردوی تیم ملی نجات غریق بانوان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، دکتر ایلخان نوری رئیس و مهدی حیدری نایب رئیس فدراسیون در سفر به گیلان و نشست چهار ساعته با اعضای هیات نجات غریق و غواصی استان و روسای هیات های شهرستانی ضمن بررسی موانع و مشکلات و اشاره به لزوم جدیت و تلاش مسئولان هیات در خصوص برنامه ریزی در جهت رفع موانع و تقویت ابزارهای موجود به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

نوری و حیدری در ادامه برنامه های خود با مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان دیدار کردند و شرایط نجات غریق و غواصی استان و راهکارهای تعمیم و توسعه این ورزش را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

رئیس و نایب رئیس فدراسیون همچنین ضمن بازدید از ایستگاه طرح ساحلی منطقه مروارید خزر از اردوی تیم ملی نجات غریق بانوان دیدن کردند و در جریان روند آماده سازی تیم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در محل تمرین اردو نشینان حاضر شد و شاهد تلاش این ورزشکاران بود.

۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۲۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.