سخنرانی یک منجی نمونه در همایش تقدیر

 
خداوند تبارک و تعالی را شاکرم که این فرصت برایم فراهم شد تا به عنوان یکی از قهرمانان، حرف های دلم را برای خانوادة بزرگ نجات غریق بیان کنم. سال ها به عنوان منجی غریق و قهرمان این رشته و در حال حاضر به عنوان نمونه انجام وظیفه نموده ام. این منجی نمونه شدن برایم ارزش دیگری دارد چون اخلاق - رفتار و کرامت انسان در آن نهفته است. خانوادة نجات غریق خیلی بزرگ است و به همین دلیل انسان هایی بزرگ مانند منجیان گمنامی که اصالت را به این خدمت خدایی می دهند در کنار هیأت رئیسه فدراسیون و رؤسای هیأت های استان های کشور مخصوصاً استان های گیلان و مازندران از جان و دل و بدون توقع اجر و مزد یا حتی تشکر مشغول ایفای وظیفه و همواره در تلاش بوده اند. دریغمان آمد تا این مطالب مهم را برای شما بزرگواران باز نکنم.  بنده، به عنوان یک منجی قهرمان اول کشور و خاورمیانه که کوچک همة شما بزرگواران هستم، در حیرتم که با تمام  سفارش هایی که  در دین مبین اسلام شده است، چرا توجه به آب و شناوری در کشورمان کم رنگ است، چه از نظر بودجه و پشتیبانی مالی و چه از لحاظ ابزار کار.
ما سخت گرفتار ورزش های تبلیغی و پر سر و صدا شده ایم. اگر امروزه خصوصاً این روحیة امدادی که بر فدراسیون حاکم است وجود نداشت، چه میشد ؟
خداوند بزرگ را شکر می کنم که امروز در صحنه های داخلی و بین المللی فدراسیون در سطح مناسبی قرار دارد.
از همة حاضران که به صحبت های این جانب در مراسم گرد همایی منجیان و قایقرانان نمونة کشور، که برای اولین بار صورت گرفته است، توجه کردند تشکر و قدردانی می نمایم.
 
                                                            التماس دعا
                                                            علیرضا ذیقیمت
                                                            منجی نمونه
                                                           قهرمان کشور و خاورمیانه
۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۹:۵۷
تعداد بازدید : ۵,۳۷۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.