تشریح برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان مرکزی

تشریح برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان مرکزی
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مرکزی آخرین برنامه‌های هیات مطبوع خود را تشریح کرد.
عباس عظیمی در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی در خصوص عملکرد این هیات در سال 1396 گفت: سال گذشته سه دوره کلاس آمادگی نجات غریق برای بانوان و سه دوره کلاس برای آقایان در مرکز استان و یک دوره در هر یک از شهرستان‌ها و دو دوره کلاس نجات غریق درجه 2 در استان برگزار شد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مرکزی افزود: همچنین در بهمن ماه سال گذشته مسابقات نجات غریق انتخابی استان را جهت حضور در مسابقات کشوری برگزار کردیم.

عظیمی از برنامههای انجام شده سال جاری به برگزاری دو دوره کلاس آمادگی نجات غریق در اراک برای بانوان و آقایان و یک دوره در هر یک از شهرستانهای استان اشاره کرد و گفت: نسبت به استان‌های دیگر در اجرای عملکرد پیش هستیم و تعامل بسیار خوبی بین هیات و ادارت کل و استخرها برقرار است.

وی همچنین برگزاری دوره‌های نجات غریق درجه دو و درجه یک و هیدروتراپی برای بانوان و آقایان را از برنامه‌های این هیات در سال جاری عنوان کرد و افزود: در صورت موافقت فدراسیون کلاس ارتقای مدرسی را برگزار خواهیم کرد و میزبان دوره ILS خواهیم بود. البته به دنبال این هستیم که دوره آموزش غواصی را زیرنظر مدرسان فدراسیون برگزار کنیم.

برگزاری مسابقات منطقه ای، انتخابی استان و مسابقات دهه فجر از دیگر برنامه‌های مربوط به بخش مسابقات هیات نجات غریق و غواصی مرکزی است که ریاست هیات به آن اشاره نمود.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مرکزی اصلی‌ترین نیاز هیات مطبوع خود را نیازهای سخت افزاری دانست و گفت: به دنبال فراهم کردن دفتری مجهزتر و بزرگتر برای هیات هستیم.

وی در خصوص تشکیل گروه‌های منطقه‌ای اظهار کرد: این امر در پیشبرد نجات غریق در سراسر کشور بسیار موثر خواهد بود و موجب تقویت هیات‌های استانی و به روز رسانی آنها در علم نجات غریق و غواصی می‌گردد. در این گروه‌ها هیات‌ها نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جمع آوری می‌کنند و در کارگروه کمیته استان‌ها بررسی می‌شود؛ به این ترتیب هیات‌ها در تصمیم گیری‌های فدراسیون مشارکت خواهند داشت.

عظیمی در پایان از ریاست و دیگر ارکان فدراسیون به دلیل تشکیل گروه مناطق و اعتماد به هیات‌های استانی و مشارکت آنان در تصمیم گیری‌ها و رفع مشکلات قدردانی کرد.

انتهای پیام

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶
تعداد بازدید : ۲,۸۲۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.