نتایج رقابت‌های نجات غریق قهرمانی کشور بانوان / تهران به مقام قهرمانی رسید

نتایج رقابت‌های نجات غریق قهرمانی کشور بانوان / تهران به مقام قهرمانی رسید
رقابت‌های نجات غریق قهرمانی کشور بانوان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در پایان دو روز برگزاری چهاردهمین دوره رقابت‌های نجات غریق قهرمانی کشور بانوان استان‌های تهران، البرز، فارس عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این رقابت‌ها که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد در بخش ساحلی و در رشته ۹۰ متر سرعت در ساحل، فائزه نسایی از استان خراسان رضوی به عنوان نخست رسید، الهام کاکلی از استان البرز دوم شد و شیرین سالاری از استان هرمزگان جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در رشته ۴ در ۹۰ متر سرعت در ساحل امدادی تیم استان بوشهر به مقام نخست دست یافت، تیم خراسان رضوی دوم شد و تیم هرمزگان عنوان سوم را بدست آورد.
در رشته پرچم در ساحل شیرین سالاری از استان هرمزگان عنوان نخست را بدست آورد، سیده مهدیه اسمعیلی از استان بوشهر دوم شد و سمیه مهربان از استان گیلان جایگاه سوم را کسب کرد.
در رشته ۲۰۰ متر با مانع زهرا حسین زاده از استان فارس اول شد، رها طبیب از استان تهران جایگاه دوم را کسب کرد و مائده حضوری از استان البرز به مقام سوم رسید.
در بخش استخری و در رشته ۵۰ متر حمل آدمک با تیوب و پای غواصی سمانه حشمت‌زاده از استان البرز اول شد، جیران پناهنده از تیم توابع تهران جایگاه دوم را بدست آورد و سحر دبستانی از استان زنجان عنوان سوم را بدست آورد.
رشته ۵۰ متر حمل آدمک رها طبیب از استان تهران اول شد، مهشاد میرزایی از استان البرز جایگاه دوم را بدست آورد و حنانه افشار از تیم توابع تهران عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
در رشته ۴ در ۲۵ متر حمل آدمک امدادی تیم استان تهران اول شد، تیم استان فارس عنوان دوم را بدست آورد و استان گیلان جایگاه سوم را کسب کرد.
در رشته پرتاب طناب تیم اتان فارس اول شد، تیم استان آذربایجان شرقی جایگاه دوم را بدست آورد و تیم استان تهران عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
در رده‌بندی امتیازی مجموع در دو بخش ساحلی و استخری استان تهران جایگاه نخست را بدست آورد، استان البرز دوم شد و استان فارس عنوان سوم را بدست آورد.
انتهای پیام
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۰۰
تعداد بازدید : ۴,۵۰۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.