تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان

تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان آخرین برنامه های هیات مطبوع خود را تشریح کرد.
پرویز سلیمانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، با اشاره به برنامه های سال ۹۶ اظهار کرد: دوره های آموزشی در حد تقاضا برگزار شد و در این میان چهار دوره نجات غریق درجه دو در استان زنجان و شهرستانهای استان برگزار و همچنین کلاس های آمادگی نجات غریق ویژه آقایان و بانوان برگزار شد.

سلیمانی در خصوص مسابقات برگزار شده نیز گفت: خوشبختانه در مسابقات نجات غریق شمالغرب توانستیم مقام دوم را در بخش مردان و مقام سوم را توسط بانوان کسب نماییم.

وی افزود :در سال ۹۶ بازرسی از استخرها را انجام دادیم و تذکرات لازم را دادیم و همچنین جلسه ای با مدیران استخرها برگزار شد که این جلسه با هدف بالابردن سطح ایمنی استخرها، چینش صحیح منجیان غریق و آموزش نکات ایمنی جدید به مدیران استخرها برگزار شد.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان زنجان در خصوص برنامه های سال جاری نیز خاطر نشان کرد: تمامی برنامه های آموزشی همانند سال ۹۶ به نحو احسنت انجام خواهد شد و همچنین در مناسبت های مختلف برنامه های آموزشی و فرهنگی خواهیم داشت.

سلیمانی در پایان افزود: ما در تمامی برنامه های فدراسیون نجات غریق و غواصی شرکت می کنیم و تمام تلاش ما این است که همکاری خوبی با فدراسیون داشته باشیم.

انتهای پیام
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۵۶
تعداد بازدید : ۲,۵۵۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.