برگزاری مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی فارس

برگزاری مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی فارس
مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان فارس با حضور ریاست فدراسیون، و روسای هیاتهای شهرستانهای استان فارس و دیگر اعضای مجمع در سالن همایش هلال احمر شهرستان سپیدان برگزار شد.

در این مجمع ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با قدردانی از مسئولان هیات نجات غریق استان فارس و اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان به خاطر برگزاری این مجمع اظهار کرد: استان فارس یکی از استانهای فعال در عرصه نجات غریق کشور است و قهرمانان بنامی را در این استان تربیت نموده که توانسته‌اند در سالهای گذشته در میادین ملی و بین المللی برای استان و کشور افتخار کسب نمایند.

وی خاطر نشان کرد: ورزش نجات غریق یکی از ورزش‌های مهم و در حقیقت حیاتی در سطح کشور است؛ چرا که به صورت مستقیم با جان انسان‌ها در ارتباط بوده و حضور یک ناجی در کنار استخر و پارک‌های آبی می‌تواند نقش بی‌بدیل و حیاتی را داشته باشد و نبود آن نیز بروز حادثه‌های جبران ناپذیر را به دنبال خواهد داشت.

حسن گل مینا رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان فارس در این مجمع گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های یک سال گذشته هیات مطبوع خود را عنوان نمود و برنامه‌های هیات در سال جدید را نیز تشریح کرد.

همچنین قاسم پاک‌نژاد معاون فرمانداری شهرستان سپیدان هم در این نشست گفت: نقش ورزش در سلامت جامعه بسیار حائز اهمیت است و توجه جدی به آن موجب داشتن جامعه‌ای پویا و با نشاط را به دنبال خواهد داشت.

روح الله نجمی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس یکی دیگر از سخنرانان این نشست بود و با قدردانی از برگزارکنندگان این مجمع خواستار توجه و همکاری بیشتر از سوی فدراسیون برای توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در استان شد.

فلامرز عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان نیز در این نشست با بیان اینکه شهرستان سپیدان یک شهرستان چهار فصل است، بیان کرد: این شهرستان به لحاظ داشتن شرایط آب و هوایی مناسب، می‌تواند در فصول سال میزبان برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی باشد.

وی افزود: شهرستان سپیدان دارای ظرفیت‌های مناسبی در زمینه گردشگری و جذب توریسم است که در طول سال قابلیت پذیرش و گردشگران و میهمانان از نقاط مختلف کشور را دارد.

عمادی وجود استعداد‌ها و پتانسیل‌های ورزشی را از دیگر نکات مثبت این شهرستان برشمرد و گفت: این شهرستان دارای استعداد‌ها و قابلیت‌های فراوان ورزشی است که باید مورد توجه قرار گرفته شود.

در مجمع هیات نجات غریق و غواصی استان فارس تقویم و برنامه‌های سال جاری هیات مورد تایید اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت و گردش مالی هیات نیز در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ۲۱:۱۴
تعداد بازدید : ۳,۲۲۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.