تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان تهران

تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان تهران
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان تهران آخرین برنامه های هیات مطبوع خود را تشریح کرد.
بهروز اسفندیاری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، درخصوص برنامه های سال ۹۶ این هیات اظهار کرد: هیات نجات غریق استان تهران با توجه به برنامه های راهبردی و تقویم ورزشی فدراسیون و هیات و با توجه به امکانات موجود برنامه‌های خود کرد و به علت مرکزی بودن استان تهران و انبوه جمعیت و داشتن توابع که تعداد آن به ۱۷ شهرستان می‌رسد و همچنین داشتن تعداد چهار حوزه، کلاس‌های آموزشی به صورت مستمر در تهران و توابع برگزار شد.

وی افزود : خوشبختانه در این مدت ما با عبور کردن از برنامه‌های پیش‌بینی شده در جایگاه مناسبی قرار داریم و باید برای حفظ و ارتقای آن تلاش نماییم که در فعالیت‌های داخلی و بین المللی نمود داشته باشد. تاکنون فدراسیون و روسای هیات‌های سراسر ایران برای این موفقیت پشتیبانی لازم را انجام داده‌اند و گواه این همدلی در انتخابات فدراسیون نمایان بود که فردی لایق از خانواده نجات غریق در رأس آن قرار گرفت.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان تهران افزود: آموزش نجات غریق برای سنین زیر ۱۲سال و زیر ۱۶سال در قالب مدرسه نجات غریق دانش آموزی به تعداد ۴۰ دوره برگزار گردید و همچنین برگزاری ۴۳ دوره نجات غریق درجه دو و نیز هفت دوره نجات غریق درجه یک ویژه آقایان و بانوان را داشتیم. ۱۶۰دوره آمادگی نجات غریق در طول سال و در تمام مناطق استان تهران برگزار شد.

اسفندیاری با بیان اینکه آموزش ورزش درمانی در آب به شکل سمعی و بصری و با بهره گیری از اساتید تحصیل کرده انجام شده ، گفت: همچنین هماهنگی‌های لازم توسط این هیات برای برگزاری دوره‌های مختلف غواصی توسط بخش خصوصی انجام گرفته است.

اسفندیاری در خصوص مسابقات برگزار شده در سال ۹۶ افزود: هیات تهران علاوه بر برنامه‌ریزی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، در طول سال چندین برنامه نیز در قالب مسابقات جشنواره‌ای در سنین مختلف، مسابقات دهه فجر برای سنین مختلف و مسابقات انتخابی برای تیم هیات نجات غریق استان تهران انجام داده و همچنین این هیات تدارکات لازم برای ورود به لیگ باشگاهی در بخش بانوان و آقایان را برای سال ۹۷ در دستور کار قرار داده است.

وی در خصوص برنامه‌های سال ۹۷ هیات تهران نیز افزود: با توجه به پویایی برنامه راهبردی، این هیات در تقویم ورزشی سال ۹۷ نقاط ضعف و قوت آن را مورد بازبینی قرار داده و آن را اجرایی خواهد نمود. شایان ذکر است که هیات نجات غریق استان تهران در کلیه کلاسها و برنامه های فدراسیون همکاری داشته و پشتیبانی لازم را می نماید.
انتهای پیام
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۳,۹۷۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.