تشریح برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان خراسان جنوبی

تشریح برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان خراسان جنوبی
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان خراسان جنوبی آخرین برنامه‌های هیات مطبوع خود را تشریح کرد.

 

داریوش اعتمادی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، درخصوص برنامه‌های سال ۹۶ اظهار کرد: فعالیت هیات استان خراسان جنوبی در سال ۹۶ با ثبت نام و برگزاری دوره‌های آمادگی نجات غریق آغاز شد؛ این دوره‌ها در مرکز استان و شهرستان‌های استان خراسان جنوبی برگزار و دوره‌های نجات غریق درجه دو نیز در طول سال انجام شد.

اعتمادی اضافه کرد :مسابقات نجات غریق به مناسبت‌های مختلف در بخش آقایان و بانوان در طول سال ۹۶ نیز برگزار و اواخر اسفند ماه سال جاری نیز همایش ویژه منجیان غریق فعال برگزار خواهد شد.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان خراسان جنوبی در خصوص برنامه‌های سال ۹۷ هیات مطبوع خود نیز خاطر نشان کرد: در سال آینده طبق تقویم ورزشی تمامی برنامه‌ها را اجرا خواهیم کرد. در فروردین و اردیبهشت ماه ۹۷ ثبت نام و برگزاری دوره‌های آمادگی نجات غریق و پس از آن برگزاری دوره‌های نجات غریق درجه یک و دو را خواهیم داشت. همچنین در ایام خاص و مناسبت‌های مختلف برگزاری مسابقات نجات غریق را برای رده‌های سنی مختلف خواهیم داشت.

اعتمادی در پایان افزود: امیدوارم بتوانیم تعامل بیشتری با فدراسیون برقرار کرده تا بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف هیات و فدراسیون گام برداریم.

انتهای پیام

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۲,۰۹۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.