برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل از زبان ریاست هیات

برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل از زبان ریاست هیات
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل آخرین برنامه های هیات مطبوع خود را تشریح کرد.
صابر تعلیمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، درخصوص برنامه‌های هیات در سال ۹۶ اظهار کرد: ما تمامی دوره‌ها و برنامه‌های خود را براساس تقویم ورزشی ارائه شده به اداره کل ورزش و جوانان برگزار کردیم و البته در برگزاری برخی از برنامه ها تا حدودی مشکلاتی داشتیم ولی خوشبختانه برنامه‌ها به خوبی پیش رفت.

وی افزود: همچنین در سال جاری سه دوره کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه ویژه بانوان برگزار کردیم. البته یکی از برنامه‌های هیات در سال ۹۶ آنلاین کردن ناجیان غریق و حضور ناجیان در همایش‌ها و برنامه‌های ویژه نجات غریق بود که خوشبختانه انجام شد و به اهدافمان رسیدیم.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان اردبیل در خصوص برنامه های سال ۹۷ اضافه کرد: ان شاالله در سال ۹۷ با تمام قوا پیش خواهیم رفت و دوره‌های آموزشی نجات غریق را برگزار خواهیم کرد. همچنین اردوهای یک روزه تفریحی و آموزشی را برای ناجیان غریق قرار دادیم و یکی از برنامه‌های ما تشکیل تیم‌های نجات غریق در رده‌های سنی مختلف است.

وی همچنین درخصوص برنامه‌های نوروزی هیأت نجات غریق و غواصی استان اردبیل افزود: در ایام نوروز اکثر ناجیان غریق آماده باش هستند و در مراکز آب درمانی و استخر ها به صورت مستمر حضور دارند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی اردبیل اضافه کرد: قطعاً همکاری و تعامل با فدراسیون نجات غریق و غواصی نقش بسیار موثری در پیش‌برد اهداف هیات نجات غریق و غواصی استان خواهد داشت.

وی افزود تمام تلاش ما این است که تمامی برنامه‌های خود را به صورت هماهنگ با فدراسیون پیش ببریم و از نظرات ریاست فدراسیون در این زمینه بهره ببریم.

تعلیمی در پایان اظهار کرد با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال آینده و همچنین باتوجه مشکل مالی استان‌های محرومی مانند اردبیل امیدوارم بودجه ای برای این مسابقات در نظر گرفته شود.

انتهای پیام
۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۸:۳۰
تعداد بازدید : ۳,۰۹۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.