تشریح برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان البرز

تشریح برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان البرز
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان البرز آخرین برنامه های هیات مطبوع خود را تشریح کرد.
حسین زارع در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، درخصوص برنامه های سال ۹۶ اظهار کرد: تمامی دوره‌ها و برنامه‌های خود را بر اساس ضوابط و طبق برنامه‌ ریزی‌های انجام شده اجرا کردیم. همچنین دوره‌های نجات غریق درجه یک و دو و نیز دوره‌های آمادگی نجات غریق ویژه بانوان و آقایان را در استان البرز و شهرستان‌های اطراف برگزار کردیم.

زارع اضافه کرد : در سال ۹۶ بازرسی از استخرهای استان البرز را در برنامه داشتیم که به خوبی انجام شد.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان البرز در خصوص برنامه‌های این هیات برای سال ۹۷ اضافه کرد: از پانزدهم فروردین ماه ۹۷ ثبت نام دوره‌های آمادگی نجات غریق آغاز خواهد شد و از اوایل اردیبهشت ماه برگزاری دوره‌های آمادگی نجات غریق را در برنامه‌های خود داریم. در خصوص برگزاری دوره های نجات غریق درجه یک و دو نیز برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است و همچنین بازررسی از استخرها نیز به طور مداوم انجام خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری مسابقات نجات غریق افزود: تیم مسابقات نجات غریق استان البرز در حال تمرین است و آمادگی لازم را جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور کسب نموده و امیدوارم در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم.

زارع در پایان افزود: هیات نجات غریق و غواصی استان البرز چه در زمان ریاست مهندس میرسلیم و چه حالا تعامل خوبی با فدراسیون نجات غریق و غواصی داشته و تمام تلاش ما این است که در مسیر اهداف مشترک هیات و فدراسیون گام برداریم.

انتهای پیام
۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۳۷
تعداد بازدید : ۴,۰۳۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.