تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام

تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام آخرین برنامه های هیات مطبوع خود را تشریح کرد.
علی احسان شریف نیا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، درخصوص برنامه‌های سال ۹۶ اظهار کرد: خوشبختانه ما تمامی دوره‌ها و برنامه ها را به نحو احسنت برگزار کردیم؛ از جمله برنامه های انجام شده توسط هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام حضور در کلاس ارتقای مدرسی نجات غریق، برگزاری مسابقات نجات غریق برای گروه‌ها و رده‌های سنی مختلف، برگزاری دوره‌های نجات غریق درجه یک و دو و همچنین برگزاری دوره های آمادگی نجات غریق اشاره کرد.

شریف نیا اضافه کرد : یکی از برنامه‌های هیات برگزاری دوره‌های آمادگی و کلاس‌های نجات غریق در شهرستان‌های استان ایلام بود تا بدین وسیله دیگر متقاضیان مجبور نباشند برای شرکت در دوره‌ها در خود استان ایلام حضور پیدا کنند.

وی افزود : حدود ۱۰ هیات نجات غریق و غواصی در شهرستان‌های استان ایلام فعال هستند و در برگزاری دوره‌ها و مسابقات نجات غریق و غواصی با هیات استان همکاری های لازم را انجام می‌دهند.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان ایلام در خصوص برنامه های سال ۹۷ اضافه کرد : برنامه‌ها طبق روال گذشته با کیفیت بهتر برگزار خواهد شد و امید است بتوانیم تمامی برنامه‌ها را به نحو احسنت انجام دهیم. همچنین در سال آینده مجمع انتخاباتی رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام برگزار خواهد شد.

او همچنین در خصوص برنامه‌های نوروزی هیأت نجات غریق و غواصی استان ایلام افزود: با توجه به افزایش حضور گردشگران و فعالیت استخرها در این ایام تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم با حضور فعال منجیان غریق در استخرها کمترین میزان غریق را داشته باشیم.

شریف نیا در پایان افزود: همکاری و تعامل با فدراسیون نجات غریق و غواصی زمینه‌ساز اتفاقات بسیار خوبی برای هیات نجات غریق و غواصی خواهد بود و اکنون با وجود ایلخان نوری تعامل هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام با فدراسیون بیشتر شده و قطعا این همکاری و تعامل در روند کار بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام
۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴
تعداد بازدید : ۳,۰۷۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.