تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان اصفهان

تشریح برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان اصفهان
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان اصفهان آخرین برنامه های هیات مطبوع خود را تشریح کرد.
محسن تابش فر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، درخصوص برنامه های سال ۹۶ اظهار کرد: در سال ۹۶ مهم ترین برنامه های ما در دو بخش قهرمانی و امداد و نجات بوده است. در بخش قهرمانی برای اولین بار در تاریخ هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان، ۶ دوره مسابقات داشتیم که چهار دوره در بخش باشگاهی و دو دوره در بخش قهرمانی در شهرستان چادگان و شهرضا برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این برنامه ها سبب شد تا استعدادهای بسیار خوبی در بخش قهرمانی کشف شود تا انشالله بتوانیم در مسابقات قهرمانی سال آینده هرچه قوی تر شرکت نماییم. در بخش امداد و نجات حدود ۸۰ دوره کلاس دانش افزایی برگزار نمودیم و در بخش آموزشی بیش از ۱۲ دوره کلاس نجات غریق درجه دو ، دو دوره کلاس نجات غریق درجه یک و حدود ۲۴ دوره آموزشی غواصی برگزار شد.

تابش افزود : در بخش نرم افزاری ما اولین هیأت نجات غریق در کشور هستیم که به سیستم اتوماسیون شبکه دولت متصل هستیم و کلیه مکاتبات ما با تمامی سازمان های متصل به دولت از طریق اتوماسیون و به صورت آنلاین انجام می شود.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان در خصوص برنامه های سال ۹۷ اضافه کرد : ما تمامی برنامه های انجام شده در سال ۹۶ را به صورت پر شورتر در سال ۹۷ نیز دنبال خواهیم کرد و یکی از برنامه های ویژه هیات برای سال ۹۷ برگزاری چهارمین دوره مانور امداد و نجات سراسری در استان اصفهان و کلیه شهرستان های استان است و این برنامه کمک ویژه ای به بالابردن سطح علمی و عملی منجیان غریق و پی بردن به بسیاری از ایرادات و اشکالات در زمینه امداد و نجات می کند.

وی همچنین درخصوص برنامه های نوروزی هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان افزود: برای ایام نوروز تمامی استخرها و اماکن آبی دارای مجوز، فعال هستند و درخصوص دریاچه چادگان تمام تلاش ما این است که ناجیان غریق فعال در ایام نوروز در این محل حضور مستمر داشته باشند.

تابش فر در پایان از زحمات مهندس میرسلیم تشکر نموده و انتصاب ایلخان نوری را به عنوان رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی تبریک گفت و افزود : ایلخان نوری یکی از قهرمانان برجسته نجات غریق است و انتصاب وی اتفاقات خوبی برای نجات غریق و غواصی ایران در پی دارد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: قطعاً تعامل و هم اندیشی با فدراسیون نجات غریق و غواصی کمک ویژه ای به بالابردن سطح هیأت خواهد کرد و ما آمادگی خود را برای همکاری در تمامی زمینه ها اعلام می داریم و تمام تلاش ما این است تا بتوانیم در سال ۹۷  تعامل بیشتری با فدراسیون نجات غریق و غواصی داشته باشیم.

انتهای پیام
۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷
تعداد بازدید : ۲,۹۲۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.