تقدیر رئیس هیات نجات غریق و غواصی یزد از مسئولین پیشین هیات

تقدیر رئیس هیات نجات غریق و غواصی یزد از مسئولین پیشین هیات
رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان یزد طی نشستی از رئیس سابق این هیات و دیگر اعضا قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در ابتدای این نشست محمدرضا محمدی نیا رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان یزد با اشاره به برنامه های هیات در چهار سال آینده، اظهار کرد: طی چهار سال آینده الویتهای هیات در زمینه آموزش و نظارت بر اماکن آبی خواهد بود و تلاش می کنیم تا به بهترین شکل برنامه های خود را پیش ببریم.

وی افزود: تقویم سال آینده هیات نجات غریق و غواصی به زودی نهایی می شود و برنامه های خود را با همفکری اعضای هیات و البته با تصویب هیات رئیسه اجرایی خواهیم کرد. همچنین برگزاری مسابقات نجات غریق در چند مرحله از دیگر برنامه های هیات نجات غریق و غواصی استان یزد برای سال آینده خواهد بود.

همچنین در این نشست محمدعلی محمدی پور مسئول کمیته آموزش هیات به برنامه های این هیات برای دوره های آمادگی اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاسهای آمادگی با کیفیت مطلوب مهمترین برنامه کمیته آموزش خواهد بود و البته یکی دیگر از برنامه های ما یکسان سازی کار مدرسین است

در پایان این نشست طی اقدامی ارزشمند محمدرضا محمدی نیا رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان یزد از زحمات مسعود ستوده‌نیا رئیس پیشین هیات نجات غریق و غواصی استان یزد تجلیل و تقدیر کرد.

همچنین در این نشست با اهدای لوح های یادبودی از ناصر ستوده پیشکسوت بزرگ شنا و نجات غریق و همچنین مهری ستوده نیا نایب رئیس بانوان پیشین هیات قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۳۵
تعداد بازدید : ۲,۳۹۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.