تشریح برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی

تشریح برنامه‌های هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی آخرین برنامه‌های هیات مطبوع خود را تشریح کرد.

رحیم عادل در گفت‌‌گو با روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در خصوص فعالیت‌های انجام شده هیات آذربایجان شرقی در سال ۹۶ عنوان کرد: هیات نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی برابر مصوبه هیات رئیسه و طبق برنامه‌های ارائه شده به اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، تمامی برنامه‌های خود را اجرایی کرده‌ایم و حتی با وجود برخی از مشکلات سعی بر آن داشتیم تا به نحو احسنت تمامی فعالیت‌های خود را انجام دهیم.

عادل مقام درخصوص برنامه‌های سال ۹۷ اضافه کرد: هیات نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی  تمامی دوره‌های خود را در سال 97 بر اساس تقویم ورزشی برگزار خواهد کرد و تلاش می‌کنیم تا با بهترین کیفیت این دوره‌ ها را برگزار نماییم.

 

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که درخصوص آن با رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی بحث و گفت‌گو شده، برگزاری مسابقات استعدادیابی کشوری خواهد بود که در صورت موافقت فدراسیون این مسابقات را در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ به میزبانی شهرستان مراغه برگزار خواهیم کرد.

 

رئیس هیات نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی همچنین در خصوص برنامه‌های این هیات برای ایام نوروز نیز اظهار کرد: درخصوص برنامه‌های نوروز تمام تلاش ما این هست که بتوانیم به نحو احسنت پذیرای مهمانان نوروزی باشیم و همچنین با توجه به تعطیلی بعضی از استخرها در ایام نوروز ، ما برنامه‌ای را ترتیب داده‌ایم که استخر کوثر استان با یک سوم قیمت پذیرای گردشگران نوروزی باشد.

 

عادل مقام در پایان افزود: تمامی تلاش ما بر این است که در راستای اهداف فدراسیون نجات غریق و غواصی گام برداریم و بتوانیم نقش موثری در پیشبرد اهداف فدراسیون داشته باشیم.

 انتهای پیام


۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۵۷
تعداد بازدید : ۳,۱۹۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.