برگزاری مجمع سالیانه هیئت نجات غریق و غواصی استان البرز

برگزاری  مجمع سالیانه هیئت نجات غریق و غواصی استان البرز
مجمع سالیانه هیئت نجات غریق استان البرز باحضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی،مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان البرز با حضور ایلخان نوری رئیس فدراسیون، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، سعید کولیوند سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.

در ابتدای مجمع حسین زارع رئیس هیات نجات غریق استان البرز به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های پیش روی هیات پرداخت و خزانه دار هیات نیز گزارش مالی نجات غریق استان را برای اعضای مجمع تشریح کرد.

در ادامه مجمع، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن تبریک ایام دهه فجر و همچنین تسلیت ایام فاطمیه گفت: کار در هر فدراسیونی نیاز به استقامت و تلاش زیاد دارد که این موضوع در رئیس جدید فدراسیون نهادینه است.

وی افزود: با وجود کمبود امکانات کم، پتانسیل زیادی در البرز وجود دارد و ما انتظار جایگاهی بسیار بالاتر از این رشته داریم.

غفرانی با تاکید بر لزوم برنامه محوری هیات نجات غریق و غواصی استان البرز اظهار کرد: امیدواریم هم در قسمت آموزش و هم در برگزاری کلاسهای مربیگری بیش از پیش فعالیت داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه "نجات غریق ها می بایست همیشه در شرایط ایده آل آمادگی جسمانی باشند" ، اضافه کرد: هیات نجات غریق استان البرز یکی از هیاتهای موفق این استان است که همکاری و تعامل لازم را با اداره کل دارد.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی نیز با اشاره به وجود 710 استخر در استان البرز عنوان کرد: باید از اماکن آبی خدادادی همچون رودخانه ها و سد کرج به نحو احسن استفاده و نگهداری کنیم.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت مدارس غواصی در استان البرز گفت: در اسفند ماه مسابقات غواصی در استخر را پیش رو داریم که اگر استان البرز بتواند بسترهای لازم را فراهم کند، می توانیم این میزبانی را به البرز بدهیم.

نوری با اشاره به برنامه های فدراسیون خاطرنشان کرد: یک چشم انداز در فدراسیون نجات غریق و غواصی تعریف شده که بر اساس آن یک درصد از اعضای جامعه با فنون نجات غریق آشنا شوند.

رئیس فدراسیون نجات غریق تصریح کرد: کلاس بین المللی نجات غریق را در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی البرز برگزار خواهیم کرد.

 انتهای پیام

۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۵۴
تعداد بازدید : ۳,۳۲۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.