برگزاری نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی / حضور رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی

برگزاری نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی / حضور رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی
نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و معاونین وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در بخشی از سخنان خود در نشست مشترک با روسای فدراسیون‌های ورزشی که در آن ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی نیز حاضر بود، اظهار کرد: از هرگونه حسابرسی و تحقیق و تفحص در امور باشگاهها و فدراسیون ها استقبال می کنیم. 

همچنین دکتر سید رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک تعامل سازنده و همه جانبه با وزارت ورزش و جوانان را رویکرد اصلی کمیته ملی المپیک در این دوره ‏عنوان کرد و افزود: معتقدم همه ما سوار بر یک قطار و یک ظرفیت در کنار وزارت ورزش و جوانان هستیم و به هیچ عنوان ‏نباید در ورزش کشور کار موازی صورت گیرد.

وی با تشکر از همه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: این اعتماد ‏حداکثری ورزش کشور مسئولیت مرا سنگین تر کرد امیدوارم بتوانم در این مسئولیت خطیر با کمک همه شما به رشد ورزش ‏کشور کمک کنم. 

صالحی امیری خاطر نشان کرد: ماموریت اول و اصلی وزارت ورزش و جوانان و زیر مجموعه های آن ایجاد نشاط اجتماعی ‏است. ورزش بهترین راه و ابزار تولید نشاط و شادی در جامعه است. آسیب های اجتماعی مثل خشونت و درگیری و ... با ‏اتفاقات خوشایند ورزشی ملی، کاهش پیدا می کند و از این رو ماموریت بسیار مهمی داریم و روسای فدراسیون های ورزشی باید ‏به سمت اجتماعی سازی ورزش بروند.‏

همچنین محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جواناننیز در این نشست اظهار کرد: سال پیش رو سال بسیار مهمی برای ورزش کشور است و امیدوارم با توجه به برگزاری انتخابات و ایجاد ثبات در فدراسیون ها،نتایج خوبی را بتوانیم بدست آوریم. در چهل روز گذشته پروسه سختی را پشت سر گذاشتیم و 14 فدراسیونی،که باید تعیین تکلیف می شدند ،انتخاباتشان را برگزار کردیم و ۶ رییس جدید به مجموعه اضافه شدند که برای آن ها آرزوی موفقیت می کنیم.    

وی تکمیل کابینه فدراسیونها را مورد توجه قرار داد و گفت: فدراسینها باید هر چه زودتر با هماهنگی نسبت به تکمیل کابینه خود اقدام کنند تا برنامه هایشان به خوبی پیش رود.  داورزنی همچنین با تشکر از زحمات مصطفی میرسلیم، احمد ناطق نوری و محمود مشحون روسای سابق فدراسیونهای نجات غریق و غواصی، بوکس و بسکتبال که سالهای زیادی به این رشته ها خدمت کردند گفت: امیدوارم از تجربیات این عزیزان در کنار جوانتر ها همچنان استفاده کنیم.    

سید عبدالحمید احمدی  معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جواناننیز در بخشی از این نشست  با بیان این که 2 هزار و 220 فعالیت ملی و بین المللی ورزشی-فرهنگی در دهه مبارک فجرخواهیم داشت، گفت: در تلاشیم از این طریق شور و نشاط را در جامعه به خصوص در بخش روستایی و شهرستانی گسترش دهیم.  

رئیس ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در وزارت ورزش و جوانان، در ادامه برنامه های ستاد را مورد توجه قرار داد و گفت: حوادث تلخ ماه های اخیر کام جامعه را تلخ کرده است که باید بتوانیم در جایگاه مسئولیت ورزش کشور نقش خود را ایفا کنیم.

انتهای پیام

۴ بهمن ۱۳۹۶ ۲۳:۱۱
تعداد بازدید : ۲,۸۴۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.