نشست رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور

نشست رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور
نشست رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی،  نشست ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با علی ملازاده جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد ساماندهی،هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور و همراهان در محل فدراسیون برگزار گردید.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در این نشست اظهار کرد:  یکی از مهم ترین اهداف فدراسیون به حداقل رساندن تعداد مغروقین در تمامی استان های ساحلی است و ما باید نگاهی جدی به سواحل استان ها داشته باشیم و در این زمینه بازرسی ها نیز باید به صورت مرتب انجام گیرد.

وی افزود: بارها از برخی از استان های ساحلی بازدید داشته ام و تلاش می کنیم تا نقصان ها را به حداقل برسانیم. ما همچنین با جلساتی را با هلال احمر برگزار نمودیم و در پی همکاری و تعامل بیشتر با این مجموعه خدوم و پر تلاش هستیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی همچنین با اشاره به ثبت نام منجیان داوطلب، اظهار کرد: از ظرفیت منجیان داوطلب می توانیم بهره زیادی ببریم.

وی  خاطر نشان کرد: ما مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و تمام توان خود را در این راه قرار داده ایم و از ستاد ساماندهی سواحل کشور نیز حمایت های بیشتری را مطالبه می کنیم تا بتوانیم در جهت پیشبرد این هدف مهم گام برداریم.

در ادامه این نشست علی ملازاده جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور ضمن تبریک به ایلخان نوری برای انتخاب به عنوان ریاست فدراسیون، اظهار کرد: مهم ترین هدف ما کاهش مغروقین است و باید در این زمینه بررسی های لازم را انجام دهیم و درجهت توسعه طرح سالم سازی دریا و سواحل گام های موثری برداشته شود.

وی افزود: در این میان باید از نیروهای هلال احمر و ناجیان کمک گرفته شود و فرمانداران و استانداران باید همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد ساماندهی سواحل با بیان اینکه یکی از مهم ترین اهداف ساخت مکان هایی در سواحل است، گفت: ساخت مکان هایی در سواحل یکی از مهم ترین اهداف است تا در زمان هایی که دریا مواج است حدود ۵ هزار نفر از این مکان ها استفاده نمایند. 

وی در پایان اظهار نمود: مسئولین باید در سواحل از مردم محافظت نمایند و فراموش نکنیم ما نمی توانیم مردم را از شنا کردن منع کنیم و وظیفه داریم مردم عزیز را از خطرات حفظ کنیم.
 
انتهای پیام
۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۳۷
تعداد بازدید : ۲,۰۵۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.