بازدید رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از پارک آبى "اُو پارک" / تاکید بر ارتباط بیشتر با فدراسیون و بازدیدهای فنی و تخصصی

بازدید رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از پارک آبى "اُو پارک" / تاکید بر ارتباط بیشتر با فدراسیون و بازدیدهای فنی و تخصصی
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از پارک آبى "اُو پارک" بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصى، دکتر ایلخان نوری ریاست فدراسیون غریق نجات و غواصی همراه با افشین کثیرمعلم آموزگار مدرسین و مدرس بین المللى علوم نجات غریق به دعوت اکبر طرزى مالک پارک و حمید سیاران مدیر اجرایى پارک آبى "اُو پارک" از این مجموعه و بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید بر تعامل هرچه بیشتر فدراسیون و پارک‌هاى آبى کشور با یکدیگر و همچنین برقرارى ارتباط بیشتر بین مالکین و مدیران اجرایى پارک‌هاى آبى براى ارتقای سطح کیفى عملکرد و توسعه ایمنى این مجموعه‌ها تاکید شد.

این پیشنهاد که از سوی ریاست فدراسیون مطرح شد با استقبال مدیران مجموعه پارکک آبى "اُو پارک" همراه شد و بر لزوم برگزاری جلسات همکاری بیشتر با فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید نمودند.

بازدید از تأسیسات مکانیکى و الکتریکى و همچنین بازدید از بخشهاى مختلف فضاى تفریحى و سرگرمى پارک آبى "اُو پارک" از جمله دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

در پایان این دیدار مالک و مدیر اجرایى پارک آبى "اُو پارک" بازرسى فنى و تخصصى از این مجموعه را از سوی فدراسیون خواستار شدند.

 

انتهای یپام

۲۷ دی ۱۳۹۶ ۲۱:۰۷
تعداد بازدید : ۲,۱۴۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.