برگزاری نشست مشترک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با دبیرکل و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر / اعلام آمادگی برای تعامل و همکاری گسترده

برگزاری نشست مشترک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با دبیرکل و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر / اعلام آمادگی برای تعامل و همکاری گسترده
نشست مشترک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با دبیرکل و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، دکتر ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با مهندس محمود محمدی نسب دبیرکل جمعیت هلال احمر ايران و حجت الاسلام ذاکری نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر دیدار کرد.

در این دیدار دکتر ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به فعالیت‌های گسترده و ارزشمند جمعیت هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر و نیروهای خدوم این مجموعه همواره نقشی ویژه در همراهی با خانواده نجات غریق داشته و دارند و تلاش می‌کنیم این همراهی و همکاری هرچه بیشتر شود.

وی افزود: مهندس محمدی نسب خدمات ارزشمندی در جمعیت هلال احمر انجام داده است و قطعا همکاری و همدلی هرچه بیشتر فدراسیون نجات غریق و غواصی و جمعیت هلال احمر زمینه ساز اتفاقات خوبی بوده و خواهد بود.

دکتر نوری ادامه داد: جمعیت هلال احمر و فدراسیون نجات غریق و غواصی در یک هدف مشترک یعنی نجات جان انسان‌ها و کمک به مصدومین در تلاش هستند و اعضای خدوم این دو خانواده با جان فشانی خود همواره نسبت به نجات جان انسان‌ها اقدام نموده‌اند.

همچنین رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی  اظهار نمودند: فدراسیون نجات غریق و غواصی آمادگی تعامل و همکاری هرچه بیشتر در تمامی زمینه ها را با جمعیت هلال احمر دارد.

انتهای پیام
۲۷ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۳۷
تعداد بازدید : ۲,۲۱۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.