دیدار رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی

دیدار رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در نشستی زمینه های همکاری مشترک این دو فدراسیون را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، دکتر ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در دیدار با دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی بر  تعامل هر چه بیشتر در خصوص ارتقا دانش امداد و نجات و همچنین بالا بردن سطح همکاری ها بین دو فدراسیون تاکید کرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در این نشست  ضمن اشاره به اینکه منجیان غریق و غواصان هم اکنون با آخرین متد آموزشی نحوه امداد و نجات و حیات بخشی مصدومان منطبق با فدراسیون جهانی نجات غریق را آموزش دیده و اقدام به نجات افراد می کنند، خاطر نشان کرد: بالا بردن دانش پزشکی ناجیان غریق و غواصان و همکاری بیشتر با فدراسیون پزشکی ورزشی از بهترین راه های ارتقای دانش ناجیان غریق در امر پزشکی و نجات مصدومان است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز ضمن تبریک به دکتر نوری برای انتخاب به عنوان رئیس جدید فدراسیون نجات غریق و غواصی، اظهار امیدواری کرد که فصل جدیدی از همکاری میان این فدراسیون و فدراسیون پزشکی ورزشی شکل گیرد.

انتهای پیام

۱۳ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۰۵
تعداد بازدید : ۳,۶۷۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.