شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی ( SPORTEX )

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی ( SPORTEX )

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی ( SPORTEX ) از سیزدهم الی شانزدهم شهریور ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی ( SPORTEX ) حائز اهداف مهمی چون ارتقاء ورزش‌های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ارایه دستاوردها و تکنولوژی‌های گستره ورزش و تجهیزات ورزشی، توسعه ورزش‌های پایه، توسعه ورزش مدارس، آشنایی با پیشرفت‌های چشم گیر در حوزه تجهیزات ورزشی و برپایی فضای رقابتی و پیشروی در خصوص بالا بردن سطح کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی است. در این نمایشگاه، جدیدترین و مدرن ترین صنایع ، تجهیزات و وسایل ورزشی فرآوری شده در بزرگترین ترین و معتبرترین شرکت‌ها ، کارخانجات و تولیدکنندگان داخلی و خارجی و همچنین برنامه ها و خدمات مختلف ورزشی تفریحی ، ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد. در ضمن نهادها و شرکت های ارائه دهنده خدمات ورزشی و افزارها و تجهیز مراکز و سالن ها ورزشی (کف پوش‌ها، تابلوها) نیز حضور پررنگی در این اتفاق دارند.

 

فدراسیون نجات غریق و غواصی نیز از برگزاری چنین نمایشگاه هایی حمایت کرده و  از شما برای بازدید از این نمایشگاه، بخصوص بازدید از غرفه های تجهیزات غواصی دعوت به عمل مینماید.

 


145825

۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۲۳
روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی |
تعداد بازدید : ۳,۵۰۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.