برگزاری جلسه مشترک وزارت ورزش و جوانان با ستاد استانی تبریز 2018

برگزاری جلسه مشترک وزارت ورزش و جوانان با ستاد استانی تبریز 2018

جلسه مشترک وزارت ورزش و جوانان با حضور مقام عالی این وزارتخانه و همچنین روسای فدراسیون ها با ستاد استانی "تبریز 2018" در تاریخ پنج شنبه 5 مرداد ماه دراستان آذربایجان شرقی، شهر تبریز برگزار شد.

در این جلسه ستاد مرکزی وزارتخانه و معاونین وزارت ورزش حضور داشتند که مسئولین ستاد برنامه های خود را اعلام داشته و روسای فدراسیون ها دیدگاه های خود را اظهار و برنامه های اجرایی خود را اعلام داشتند.

آقای مندس میرسلیم رئیس فدراسیون نجات غریق در این جلسه مشترک فرمودند: "از قابلیت های تبریز در عرصه ورزش در سال 2018 باید استفاده کنیم تا همه کشور هایی که به این استان سفر می کنند شناخت خوبی را از ورزش کشور بدست بیاورند و اضافه کردند که در سال ۲۰۱۸ تبریز میزبان مسابقات بین‌المللی نجات غریق در دو بخش بانوان و آقایان خواهد بود.

در ادامه جلسه که با حضور وزیر ورزش انجام شد ایشان بر تشکیل کار گروه مشترک با سازمان میراث فرهنگی تاکید کردند و گفتند که در پی فعال کردن گردش گری ورزشی هستیم. ایشان خاطر نشان کردند که با توجه به بسترهای مناسبی که در آذربایجان شرقی وجود دارد باید این ظرفیت را قدر بدانیم. همچنین ایشان اشاره ای به اساسنامه تهیه شده برای تصویب در هیئت وزیران کردند و لازم دانستند که کلیه روسای فدراسیون ها آن را مطالعه کرد و جواب را به وزارت ورزش و جوانان ارسال نمایند.

بعد از این جلسه جناب آقای مهندس میرسلیم ملاقاتی با پیشکسوتان نجات غریق استان آذربایجان شرقی داشتند که در این دیدار پیشکسوتان ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده خواستار ادامه این تحولات رو به جلو و پیشرفت های حاصله در فدراسون شدند که همه به خاطر وجود مهندس میرسلیم بوده است. آقای مهندس میرسلیم نیز در این دیدار گرم و صمیمی فرمودند: "من تشکر میکنم و خوشحال شدم که توانستم شما عزیزان را از نزدیک ببینم و قطعا به خدمت خود ادامه خواهم داد و برای انجام کار خیر و نجات جان انسانها هیچگاه توقف نخواهم کرد." همچنینیدر ادامه این دیدار آقای مهندس میرسلیم تاکید کردند که خاطرات پیشکسوتان نجات غریق و منجیان فداکار گردآوری شود و از کمک های فکری روسای هیئت های نجات غریق استان های فعال در تصمیم گیری های فدراسیون همچون گذشته استفاده خواهد شد.

 


1478259  

 
147258369  

 


2361458478


 


 

۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۵۰
تعداد بازدید : ۲,۶۰۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.