برگزاری جلسه بررسی شیوه نامه منجیان غریق داوطلب و نقاط خطر آفرین سواحل خوزستان

برگزاری جلسه بررسی شیوه نامه منجیان غریق داوطلب و نقاط خطر آفرین سواحل خوزستان

   چندی است که به دستور آقای مهندس میرسلیم ریاست محترم فدراسیون مسئله منجیان غریق داوطلب در فدراسیون نجات غرق و غواصی با جدیت بیشتری درحال پی گیری میباشد و این مهم با برگزاری جلسات مختلف دنبال میشود. این امر تا آنجا پیشرفته است که برخی استانها با کمک فدراسیون این کار را عملی کرده اند و هم اکنون در برخی نقاط ساحلی کشور منجیان به صورت داوطلبانه مشغول مراقبت از دریا و نجات جان هموطنان عزیز هستند. در این بین استان خراسان رضوی، تا کنون با ثبت تعداد 617 نفر به عنوان منجی غریق داوطلب در این  راه پیشتاز است.

در ادامه جلسات مختلف در مورد منجیان غریق داوطلب، در روز سه شنبه مورخ 20 تیرماه سال جاری جلسه ای برای بررسی شیوه نامه منجیان غریق داوطلب با حضور اعضاء در محل این فدراسیون برگزار گریدد، که همگی به ایراد نظرات خود در این خصوص پرداختند. در نهایت هم مقرر شد تا شیوه نامه پس از تصحیح مجدد به استانهای کشور ارسال گردد.

همچنین در فاز دوم این جلسه با حضور آقای حاجیان، رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان خوزستان به بررسی نقاط خطر آفرین سواحل این استان خصوصا سواحل رودخانه های آن پرداخته شد و راه کارهای استفاده صحیح از منجیان غریق استان خوزستان، به ویژه مجیان غریق داوطلب و هچنین بالا بردن ضریب امنیت افراد در این مناطق به بحث گذاشته شد.

سشیبلاتن

۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۹۰۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.