آمار مغروقان و نجات یافتگان در خرداد 1396

آمار مغروقان و نجات یافتگان در خرداد 1396

طبق گزارش روئسای هیات نجات غریق و غواصی استان های گلستان، گیلان و مازندران در خصوص استفاده هموطنان عزیز از سواحل شمالی کشور و دریای خزر و نجات یافتگان از تاریخ سوم لغایت پانزدهم خرداد ماه سال جاری، خوشبختانه استانهای گلستان و گیلان مغروق نداشته اند.

و در مورد استان ​مازندران هم باید گفت که با توجه به حجم بسیار زیاد مسافران و استفاده کننده گان از سواحل این استان، تعداد نجات یافتگان 264 نفر بودند که از این میزان، 35 نفر توسط مجیان غریق تحت عملیات حیات بخشی قرار گرفته و به بیمارستان انتقال یافتند و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند. و تعداد جان باختگان در این استان 4 نفر، در شهر های فریدون کنار، بابلسر، عباس آباد و چالوس گزارش شده است. اسامی مغروقین و محل حادثه به طور دقیق به شرح زیر است:

 

·         شهرستان فریدونکنار: آقای نادر عباسیان، 44 ساله ساکن تهران، محل حادثه منطقه شاتوت.

 

·         شهرستان بابلسر: آقای مرتضی محمدی، 24 ساله ساکن قم، محل حادثه پارکینک سوم در داخل طرح.

 

·         شهرستان عباس آباد: آقای حمید کرمی، 20 ساله ساکن کرج، منطقه حادثه درمحدوده خصوصی پانوراما کلاآباد مربوط به بخش خصوصی که متاسفانه بخش خصوصی به تعهدات خود عمل نکرده است.

 

·         شهرستان چالوس: آقای سید محسن بزرگی، 26ساله، ساکن تهران، محل حادثه بخش خصوصی تفرجگاه نمک آبرود که متاسفانه باز هم بخش خصوصی به تعهدات خویش عمل نکرده و منجى غریق استقرار نداده است.

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۲,۵۱۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.