گزارش بازدید از مجموعه آبی اُپارک

گزارش بازدید از مجموعه آبی اُپارک

 

در مورخ 13/2/1396 با حضور آقای گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران و همراهی روسای هیاتهای نجات غریق و شنای استان تهران از مجموعه مدرن اُپارک که توسط بخش خصوصی آماده بهره برداری می باشد بازدید بعمل آمد.

در ابتدا مسئولین و مهندسین توضیحات جامعی را در خصوص چگونگی ساخت ، تجهیزات، امکانات و خدمات ارائه نمودند که از سوی مدیر کل محترم مورد توجه و اقبال واقع گردید.

در ادامه ریاست محترم فدراسیون نجات غریق و غواحی جمهوری اسلامی جناب آقای اسفندیاری حضور مدیر کل محترم را در این چنین پروژه هایی به فال نیک گرفتندو بمنظور بالا بردن ضریب ایمنی مجموعه آبی اُپارک مطالبی را اظهار داشتند بایستی مورد توجه و اهتمام مسئولین مربوط قرار گیرد.

رعایت الزامات عمومی مکانهای آبی از جمله  نصب تابلوی راهنما و هشدار دهنده، استفاده ازکادر مجرب، بکار گیری لوازم امداد و نجات ، بکارگیری پرسنل اورژانس، همچنین جدیت در حفظ بهداشت آب و محیط مواردی بود که توضیحات مسبوطی ارائه گردید.

جناب آقای ابراهیمی ریاست هیات شنای استان تهران هم ضمن تقدیر از اقدام سرمایه گذاران که منافع عمومی را برای احاد جامعه در پی خواهد داشت پیشنهاداتی را در خصوص بهینه سازی مجموعه ارائه نمودند که مورد توجه مسئولین قرار گرفت

در پایان جناب آقای  گل محمدی آمادگی خود را جهت صدور پروانه مجموعه اُپارک اعلام نمودند. 


استخر چیتگر گزارش استخر چیتگر

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۲۶
تعداد بازدید : ۴,۲۶۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.