برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس برای هماهنگی سواحل کشور با استانهای ساحلی در وزارت کشوردر مورخه 1395/2/19 از ساعت 13:30 الی 16:30 برگزار گردید

برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس برای هماهنگی سواحل کشور با استانهای ساحلی در وزارت کشوردر مورخه 1395/2/19 از ساعت 13:30 الی 16:30 برگزار گردید
در این جلسه که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید با تمامی استانهای ساحلی و ارگانهای مرتبط در مورد چگونگی و بررسی وضعیتها موجود تبادل نظر صورت پذیرفت و تمامی استانها گزارش خود را ارائه کردند و جناب آقای بهروز اسفندیاری نقطه نظرات خود را بیان نمودند.
لازم به ذکر است بر اساس شرح وظیفه ای که از طرف وزارت کشور

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی جناب دکتر صیادی را به جانشینی خود در مدیریت امور توسعه وسالم سازی سواحل کشور منصوب نمود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی طی حکمی دکتر صیادی را به جانشینی خود در مدیریت امور توسعه وسالم سازی سواحل کشور منصوب نمود .
بنابراین گزارش در حکم دکتر میرباقری با استناد به ابلاغ شماره 42923 مورخ 15/4/93 و عنایت به تأکیدات وزیر محترم کشور در ساماندهی و فعال سازی سازمان توسعه و عمران دریا و سواحل کشور و با توجه به تجارب و مسئولیت جنابعالی در مدیریت امور توسعه و سالم سازی سواحل کشور ، از دکتر صیادی خواسته شده است به جانشینی از قائم مقام وزیر کشور در اموراجتماعی و فرهنگی نسبت به پیگیری طرحهای سواحل کشور اقدام نماید.
در این حکم مواردی از قبیل:
1- تجدید سازمان ، سازماندهی و هماهنگ سازی منابع انسانی ، امکانات و تجهیزات ، فضای اداری و امور مالی
2- گردآوری ، تنظیم سوابق و پیگیری ابلاغ اساسنامه سازمان و نهادینه سازی ساختار و سازمان نیروی انسانی و منابع
3- تجمیع کلیه فعالیت ها و اقدامات در حوزه سواحل تحت سازمان توسعه و عمران دریا و سواحل کشور
4- پیگیری بودجه و اعتبارات سازمان و مصوبه هیئت دولت از مبادی ذیربط و تثبیت ردیف اعتباری در قانون برنامه کشور
5- تنظیم و پیشنهاد برنامه سال 94 و برنامه ششم توسعه کشور
6- پیگیری تأسیس شعب استانی سازمان در تعامل فعال با استان های ساحلی
به عنوان ارکان اساسی ماموریت دکتر صیادی برشمرده شده است.
قائم مقام وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی در پایان این حکم آورده است ؛ امید است تحت حمایت ولی عصر (عج) و مساعدت و همکاری صمیمانه معاونت های محترم وزارت کشور و مسئولین محترم استان های ساحلی و نیز همکاران عزیز در سازمان در پیشبرد وظایف محوله موفق و مؤید باشید .

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۶۵۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.