نشست هم اندیشی هیاتهای ورزشی استان تهران1395/2/12

نشست هم اندیشی هیاتهای ورزشی استان تهران1395/2/12
روز یکشنبه مورخه 12اردیبهشت ماه سال جاری (95) جلسه هم اندیشی و گردهمایی با حضور روسای هیاتهای ورزشی و مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان تهران و معاونان در آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید
در این گرد همایی چند تن از روسایی هیاتهای استان نقطه نظرات خود را ارائه نمودند و فعالیتهای ورزشی و فرهنگی بوسیله آقای حسن میرزا آقا بیگ معاون محترم امور ورزش گزارش شد.
در ادامه آقای بهروزاسفندیاری ضمن تبریک روز معلم با بیان دیدگاه های خود خصوصا در مورد فعالیتهای ورزشی تاکید نموده و کسانی در ورزش موفق خواهند شد که عاشق آن رشته مربوطه باشند قطعا با عشق و علاقه می توان بر تمامی مشکلات فائق آمد ایشان افزودند امروز امروز نگاهها به استان تهران است که کلیه کارکنان آن از بدنه ورزش استان تهران هستند و در پایان با قطعه  شعری از حضرت مولانا سخنرانی خود را به پایان رساندند.
سپس جناب آقای گرشاسبی مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان تهران در مورد فعالیتها و امکانات استان،مهارت، در جمع آوری مناسب این فعالیتها و ارائه آن، رهنمودهای لازم را متذکر شدند. خصوصا در مورد فعالیتهای ورزشی و به دست آوردن عنوانهای بین اللملی و داخلی و جمع آوری آمار که لازم و ملزوم هم می باشند تاکید نمودند. و تهران الگوی استانهای کشور باید باشد و می بایست همکاران تلاش بیشتری را نمایند، تا در شان استان تهران باشند.
در پایان این جلسه از روسا ، نواب رئیس و دبیران هیاتها ورزشی تقدیر به عمل آمد.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۳۱
تعداد بازدید : ۲,۶۷۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.