طرحهای شنا و عدم پاسخگویی به مشتاقان شنا در دریا

طرحهای شنا و عدم پاسخگویی به مشتاقان شنا در دریا
تشکیل جلسه ای با حضور نمایندگان فدراسیون نجات غریق و مسئولان ستادی استان مازندران در سیزدهم خرداد 89
در این جلسه بهروز اسفندیاری نایب رئیس فدراسیون با بیان خلاصه ای ازعملکرد فدراسیون به تلاش مسئولان برای کاهش تعداد غریق اشاره کرد و افزود : به منظور استفاده بهتر از سواحل و عدم پاسخگویی طرحهای فعلی برای مسافران لازم است 40 درصد به طرحهای ساحلی اضافه شود .
آقای اسلامی سرپرست هیأت نجات غریق استان مزاندران با اشاره به مشکلات منجیان غریق و سختی کار و کمی حقوق دریافتی پرداخت به موقع حق الزحمه را از حقوق اولیۀ آنها دانست و گفت : اگر امکان پرداخت حقوق منجیان از طریق سازمانها وجود ندارد چرا از همان ابتدا اعلام نمی کنند ؟ ما بر اساس اعتبار وعدۀ آنها برنامه ریزی می کنیم .
مهندس هاشمی معاون عمرانی استان از دیگر حاضران در جلسه بود که پیشنهاد کرد طرحهای دریا در قالب دو روش سرمایه گذاری دولتی و خصوصی ساخته شود و به منظور تأمین اعتبار برای پرداخت حقوق منجیان و سایر هزینه ها پیشنهاد کرد سازمان هلال احمر و مدیریت بحران و استانداری ها نسبت به تأمین اعتبار برای پرداخت حقوق منجیان اقدام نمایند .
حاضران در جلسه بر ضرورت ارتقاء سطح فرهنگی جامعه برای حفاظت از محیط زیست دریا در مقابل آلاینده ها ، ایمنی افراد در نقاط کور و سواحل ، استفادۀ هرچه بهتر مردم از نعمت خدادادی دریا و در نهایت دریای بی غریق تأکید کردند .
۲۵ مهر ۱۳۸۹ ۱۲:۴۸
تعداد بازدید : ۴,۳۴۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.