حضور مهدی حیدری و دیگر مسئولان فدراسیون نجات غریق در مراسم خاکسپاری شهدای گمنام

حضور مهدی حیدری و دیگر مسئولان فدراسیون نجات غریق در مراسم خاکسپاری شهدای گمنام
مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی همراه با دیگر مسئولان این فدراسیون در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز سه شنبه (۲۸ دی ماه) طی مراسمی باشکوه که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد بر دوش اهالی ورزش تشییع و در محل وزارت ورزش و جوانان در آرامگاه ابدی به خاک سپرده شدند. 

مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از مدیران ورزشی شرکت کننده در این مراسم بود. وی همراه با دکتر شادی قیاسی نایب رئیس فدراسیون، دکتر رواسی زاده دبیرکل فدراسیون، حبیب خمجانی مسئول کمیته آموزش، مهدی مستجات الدعوه عضو هیات رئیسه و همچنین علی پورمقبلان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان تهران در این مراسم شرکت داشت.

سید امیر حسین قاضی زاده معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، سردار فضلی جانشین  معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، پدر شهید احمدی روشن همراه با سید حمید سجادی وزیر ورزش و معاونانش، سیدرضا صالحی امیری و کیکاوس سعیدی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و دیگر مدیران این کمیته همراه با روسای دیگر فدراسیون ها و جمع کثیری از ورزشکاران از شرکت کنندگان در مراسم امروز بودند.

شهدایی که امروز در میان اهالی ورزش در آرامگاه ابدی خود آرمیدند از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس بودند؛ شهید ١٧ ساله‌ای که سال ۶۲ در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسید و همچنین شهید ١٩ ساله‌ای که اسفندماه سال ۶۳ در منطقه شرق دجله و در عملیات بدر به شهادت رسید.

حضور مسئولان فدراسیون در مراسم تشییع شهدای گمنام

 

۲۸ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۲۶
تعداد بازدید : ۲۶۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.