در دیدار حیدری و بشیریان مطرح شد؛

تشکیل انجمن نجات غریق در فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

تشکیل انجمن نجات غریق در فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با حضور در محل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با رئیس این فدراسیون دیدار و در مورد نحوه همکاری ها بحث و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در دیدار با هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در خصوص تعامل و همکاری های مشترک میان دو فدراسیون گفتگو کرد. 

در این دیدار که در محل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد، طرفین از همکاری و انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون استقبال کرده و بر انجام سریع آن تاکید کردند. 

حیدری با اشاره به فعالیت فدراسیون در سه حوزه نجات غریق، غواصی و آب درمانی گفت: البته  نجات غریق و پیشگیری از غرق شدگی  به منظور کاهش آمار غرق شدگان الویت کار ماست، برای رسیدن به این هدف آموزش بهترین راه کار است. 

وی در همین زمینه آموزش به دانشجویان تربیت بدنی با همکاری دو فدراسیون را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: همکاری دو فدراسیون با امضای تفاهم نامه بیشتر خواهد شد.  

هادی بشیریان هم از انعقاد تفاهم نامه همکاری استقبال کرد و گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی دو فدراسیون و تجربیات فدراسیون نجات غریق برای توسعه هرچه بیشتر این رشته در ورزش دانشگاهی ارزشمند است.

وی  با بیان اینکه دو فدراسیون با توانایی‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند به یکدیگر کمک کنند، یادآور شد از آمادگی برای برگزاری رویدادهای ورزش دانشگاهی با همکاری و همراهی فدراسیون نجات غریق  خبر داد و گفت: در اولین قدم انجمن نجات غریق در فدراسیون راه اندازی خواهیم کرد .

رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی گفت: ما میتوانیم مسابقه چند جانبه را بین بخش های مختلف با همکاری فدراسیون برگزار کنیم و با توجه به اینکه فدراسیون دانشگاه های آسیا آشنایی کامل به مسائل فرهنگی ایران دارد میتوانیم میزبان مسابقات آسیایی این رشته در بخش دانشگاهی باشیم.

دیدار مهدی حیدری با هادی بشیریان

۲۸ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۷
تعداد بازدید : ۲۹۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.