تاج فیروز در دیدار با حیدری مطرح کرد:

حمایت ویژه موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از فدراسیون نجات غریق و غواصی

حمایت ویژه موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از فدراسیون نجات غریق و غواصی
مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در دیدار با رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی بر حمایت ویژه از این فدراسیون و پیگیری ماموریت هایش تاکید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی که در زمینه ارائه خدمات به ورزشکاران پیشگام بوده است اینبار فدراسیون نجات غریق و غواصی را مورد توجه و عنایت ویژه قرار داده است. 
 
جایگاه متفاوت فدراسیون نجات غریق و غواصی نسبت به دیگر فدراسیون ها و ماموریتی که در رابطه با انسان ها و حفاظت از جان آنها دارد باعث توجه ویژه موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به این فدراسیون شده است.
 
این موضوع در نشست مشترک علیرضا تاج فیروز مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی مورد تاکید قرار گرفت. در این نشست که به میزبانی حیدری و در محل فدراسیون برگزار شد، تاج فیروز گفت: اگرچه فدراسیون نجات غریق و غواصی فعالیت زیادی در زمینه ورزش قهرمانی ندارد اما ماموریت و وظیفه ای که برابر افراد و جان و سلامت آنها دارد، به فعالیت های این فدراسیون ارزش و اعتبار می بخشد. 
 
مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با تاکید بر بُعد معنوی و انسانی برنامه ها و فعالیت های انجام شده در ساختار فدراسیون نجات غریق و غواصی بابت حمایت ویژه این موسسه از این فعالیت ها و پیشبرد اهداف فدراسیون اعلام آمادگی کرد.
 
در همین زمینه مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق با اشاره به ماموریت خطیر فدراسیون نجات غریق و غواصی و اینکه بعضا به واسطه انجام این ماموریت جان منجیان غریق به خطر افتاده یا از دست می رود از پیگیری فعالیت های مجموعه خود زیر پرچم آستان قدس رضوی استقبال کرد.
۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۲۶
تعداد بازدید : ۵۰۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.