پویش اجتماعی «اهدای خون اهدای زندگی» با مشارکت جامعه بزرگ نجات‌‎غریق و غواصی کشور برگزار می‌شود

پویش اجتماعی «اهدای خون اهدای زندگی» با مشارکت جامعه بزرگ نجات‌‎غریق و غواصی کشور برگزار می‌شود
پویش اجتماعی «اهدای خون اهدای زندگی» با فراخوان فدراسیون، مشارکت هیات‌های استانی و جامعه بزرگ نجات‌غریق و غواصی کشور، روز یکشنبه نهم آذر ماه 1399در سراسر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، این پویش با هدف حمایت از دیگر پویش‌های اجتماعی در زمان شیوع ویروس کرونا و در شرایط خاص کشور، شکل گرفته است.

در همین راستا، سازمان انتقال خون کشور برای جلوگیری از بروز کاهش ذخایر خونی، نسبت به اهدای خون برای بیماران از همه هموطنان درخواست کرده که در این پویش شرکت کرده و نسبت به اهدای خون برای بیماران در روزهای کرونایی همت کنند.

این پویش با حضور منجیان و غواصان کشور، هماهنگ با شعار رسمی سازمان اهدای خون که "اهدای خون سالم اهدای زندگی" است، شروع به فعالیت کرده است.

این پویش با فراخوان فدراسیون، از تمامی جامعه نجات‌غریق و غواصی کشور درخواست انجام اقدامات مستمر در راستای نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون در کشور را دارد.

امید می‌رود همه ما ضمن تقویت این فرهنگ ارزشمند، در روز یکشنبه نهم آذر ماه 1399، با شرکت در این پویش خداپسندانه، حضوری پررنگ و درخشان در مراکز سازمان انتقال خون سراسر کشور داشته باشیم. 

لازم به توضیح است با توجه به شیوع ویروس کرونا هر فردی که تمایل به اهدای خون دارد باید به سایت ذیل مراجعه و نوبت‌دهی خود را ثبت و قطعی کند:

nobatdehi.ibto.ir

۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۸,۱۷۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.