دریاچه مجموعه ورزشی آزادی توسط غواصان فدراسیون پاکسازی شد

دریاچه مجموعه ورزشی آزادی توسط غواصان فدراسیون پاکسازی شد
مراسم اختتامیه پاکسازی دریاچه آزادی با حضور مسئولان برگزار شد.

پاکسازی دریاچه آزادی توسط غواصان و با همکاری فدراسیون قایقرانی و فدراسیون نجات‌غریق و غواصی انجام شد. 

در آخرین مرحله پاکسازی کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و و مسئولان فدراسیون قایقرانی و نجات غریق حضور داشتند. 

رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک هم قرار بود در این مراسم حاضر شود که به علت فوت برادرش به مراسم نیامد. 

در این مراسم مهدی علی‌نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش، سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون همگانی وزارت ورزش، مهین فرهادی‌زاده معاون بانوان وزارت ورزش، تقی‌زاده معاون حقوقی وزارت ورزش، باقرزاده نایب رییس کمیته ملی المپیک، صدیقی رییس فدراسیون ووشو و پیمان فخری رییس مرکز نطارت بر تیم های ملی حضور داشتند. 

کیکاووس سعیدی در این مراسم بیان کرد: پس از سال‌ها که این دریاچه مورد استفاده قهرمانان بود، پاکسازی شد. این اقدام در راستای کمک به محیط زیست است. از طرف آقای صالحی امیری از دو فدراسیون قایقرانی و نجات غریق تشکر می کنم. 

علی نژاد:از زحمات ایلخان نوری تشکر می‌کنم

علی نژاد نیز در مراسم بیان کرد: روز بسیار خوبی است از این جهت که به محیط زیست کمک می کنیم. نگاه تک بعدی و توجه صرف به بحث قهرمانی به ورزش آسیب زده است. این کار یک نماد است تا ببینیم چه آسیبی به محیط زیست زده ایم. از زحمات دو فدراسیون تشکر می کنم. به ویژه از ایلخان نوری تشکر می کنم که شاید هفته آینده مجبوریم به دلایلی از خدمتش خداحافظی می کنیم و از این فرصت استفاده می کنم و از تلاش های او در مدت تصدی پست ریاست تشکر می کنم. 

نوری: این مراسم، مراسم خداحافظی من است

ایلخان نوری ریس فدراسیون نجات عریق نیز در ادامه گفت: خدا را شاکرم و از تمام بزرگان در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که همیشه از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم. ۳۱ ماه از مسئولیت من می‌گذرد و تمام موفقیت‌ها را مرهون‌حمایت عزیزان هستیم. 

 این مراسم، هماهنطور که آقای علی نژاد گفت به نوعی مراسم خداحافظی من نیز است. بنا بر مصلحت مقرر شد مسئولیت فدراسیون به شخص دیگری واگذار شود. تشکر ویژه از پدرم دارم چراکه من محیط زیست را با او شناختم. 

پدر ایلخان نوری نیز در این مراسم گفت: ایلخان خداحافظی کرد اما نوری ها خداحافظی نمی کنند. او پست های جهانی دارد که این پست ها برای ایران است.

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۴۸
تعداد بازدید : ۹۶۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.